دیدبان

استفاده تل آویو از گلوله های غیرمجاز

استفاده تل آویو از گلوله های غیرمجاز

به گزارش دیدبان به نقل از العالم ، در بیانیه این سازمان آمده است: سرزمین های اشغالی فلسطین شاهد استفاده رژیم از اورانیوم ضعیف شده، فسفات سفید و گلوله های انفجاری علیه شهروندان است که بر اثر آن هزاران فلسطینی شهید و یا مجروح شده اند.

رژیم صهیونیستی از ابتدای اکتبر ۲۰۱۵ از خشونت مرگبار علیه تظاهرکنندگان بی دفاع و گلوله ممنوعه بین المللی به نام "توتو" - که به شکل ترکش های تیز و "دمدم" که به شکل ساچمه های گرد منفجر می شود، استفاده کرده است.

رژیم صهیونیستی در انتفاضه های اول و دوم به طور گسترده از گلوله دمدم استفاده کرد که به شکل ساچمه های گرد وارد بدن شده و باعث مرگ یا معلولیت دائمی می شود.
توتو نوعی گلوله ۲۲/۰ اینچی است که حاوی ترکش هایی است که در صورت ورود به بدن باعث "قانقاریا" می شود، به گونه ای که پزشک مجبور به برداشتن بافت زخمی خواهد شد و همچنین در صورت اصابت به نقاط حساس بدن مرگبار خواهد بود.

سازمان عربی حقوق بشر از وزارت بهداشت فلسطین خواست بخشنامه ای را به بیمارستان ها بدهد تا اسناد و مدارک لازم را درباره نوع گلوله های شلیک شده از سوی رژیم صهیونیستی جمع آوری کنند. این سازمان همچنین از دبیرکل سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا درخواست کرد تل آویو را به منظور خودداری از قتل فلسطینی ها و توقف استفاده از گلوله های جنگی و مهمات انفجاری تحت فشار قرار دهند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران