دیدبان

خیانت؛ موضوع جدید فیلم اصغر فرهادی

خیانت؛ موضوع جدید فیلم اصغر فرهادی
"دیدبان":مرد بعد از سالها اختلاف همسرش  را رها کرده و به ايران برمي‌گردد. همسر او با مردي فرانسوي  آشنا شده  مرد به فرانسه برميگردد و يک تازه وارد را در خانه اش با دو بچه اش مي بيند و ... .
به گزارش باني فيلم، اين پروژه که هنوز نام قطعي آن مشخص نشده 17 مهر ماه در فرانسه کليد خورده و طبق برنامه ريزي اوليه فيلمبرداري آن تا اواخر آذر ماه ادامه خواهد داشت.
 
فيلم جديد فرهادي همان طور که پيش از اين عنوان شده بود يک ملودرام مدرن شهري در حال و هواي «جدايي نادر از سيمين» است، فيلم داستان زوجي است که بعد از سالها زندگي که حاصلش دو فرزند است زندگي آرامي ندارند. مرد (علي مصفا) بعد از سالها اختلاف همسرش (برتيس بورژو) را رها کرده و به ايران برميگردد. همسر او با مردي فرانسوي (طاها رحيم) آشنا شده و آن مرد وارد زندگي اش مي شود. در همين حال است که او به شوهرش در ايران نامه مي نويسد و از او تقاضاي طلاق مي کند. مرد به فرانسه برميگردد و يک تازه وارد را در خانه اش با دو بچه اش مي بيند و ... .
 
به غير از برتيس بورژو، علي مصفا، طاها رحيم و پائولين بارلت، بابک کريمي نيز در چند سکانس اين فيلم ايفاي نقش ميکند. فيلم تازه اصغر فرهادي که ظاهرا نام فرانسوي اش (le passé) به معناي گذشته است هنوز اسمي ايراني ندارد. اين فيلم به زبان فرانسوي است و تمام صحنه هاي آن در پاريس فيلمبرداري مي شود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران