دیدبان

بازار گرم گردشگری فیلیپین در ایران

بازار گرم گردشگری فیلیپین در ایران

به گزارش دیدبان ، تسنیم به نقل از پایگاه خبری ای توربو نیوز خبر داد، اداره گردشگری فیلیپین در حال تعریف چشم اندازهای جدیدی برای جذب گردشگر از برخی بازارهای جدید گردشگری در غرب آسیا است.

فرانسیسکو لاردیزابال، مسئول بخش خاورمیانه اداره گردشگری فیلیپین گفت، تلاش هایی در جریان است تا جاذبه های گردشگری فیلیپین در کشورهایی همچون ایران و قطر تبلیغ شود تا بازار گردشگری فیلیپین توسعه یابد.

لاردیزابال گفت: «برنامه فعلی ما توسعه بازار است. بر اساس طرح توسعه بازار، ما قصد داریم فراتر از استراتژی های معمول بازاریابی پیش برویم.»
فیلیپین قصد داردعلاوه برجذب گردشگر از بازارهای سنتی خود یعنی کره، آمریکا، ژاپن، چین، استرالیا، سنگاپور، تایوان، انگلیس و مالزی، از چند کشور خاورمیانه نیز جذب گردشگر نماید.

بر اساس آمارهای رسمی، در فاصله ماه های ژانویه تا جولای امسال، ۱۹۸۰ گردشگر ایرانی به فیلیپین سفر کرده اند. در این مدت همچنین ۲ هزار و ۵۸۹ گردشگر قطری به این کشور وارد شده اند.

این آمارها در مقایسه با ورود حدود ۹۰ هزار گردشگر مالزیایی به فیلیپین ناچیز به نظر می رسد. مالزی، دهمین بازار بزرگ گردشگری فیلیپین محسوب می شود.

لاردیزابال در ادامه گفت: «ما اکنون در حال حرکت به سمت بازارهای دیگری هستیم که پتانسیل رشد بالا را دارند. همچنین ما بازارهایی را هدف قرار می دهیم که گردشگرانی با میزان اقامت طولانی تر و هزینه کرد بیشتر برای ما داشته باشند.»

وی افزود: «اینها بازارهایی هستند که رونق تجاری ما را تامین می کند و صندلی درجه یکمان را پر می کند. اینها همچنین بازارهایی هستند که سوئیت های ما را در هتل ها و اقامتگاه ها پر خواهند کرد.»

سایر بازارهایی که بر اساس آمارهای اداره گردشگری فیلیپین، گردشگر بیشتری به این کشور ارسال کرده اند، کشورهای روسیه، هند، ویتنام، اندونزی و تایلند بوده اند.

لاردیزابال افزود، علاوه بر توسعه بازارهای جدید ما برای جذب بیشتر گردشگر اقدام به ارائه خدمات متنوع نظیر مدارس آموزش زبان انگلیسی، گردشگری درمانی، سفرهای دریایی مجلل و شیرجه و عکاسی زیر آب کرده ایم.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران