دیدبان

مخابرات آماده اجرای تعرفه‌ها از دقیقه به پالس

مخابرات آماده اجرای تعرفه‌ها از دقیقه به پالس

به گزارش دیدبان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، داوود زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات ایران با اشاره به موافقت وزیر ارتباطات در خصوص بازگشت تعرفه‌ها به قبل از هم‌کدی و تغییر سیستم از دقیقه به پالس اظهار کرد: اگر نظر وزیر ارتباطات بازگشت به تعرفه‌های قبل از هم‌کدی باشد طبیعتا با توجه به اینکه در حال حاضر شرکت مخابرات ایران مشکلاتی دارد و با درخواست تعدیل تعرفه‌ها موافقت نشده این آمادگی را داریم که تعرفه‌ها را به تعرفه‌های قبل از هم‌کدی برگردانیم.

وی با بیان اینکه تعرفه‌های قبل از هم‌کدی،‌ هر پالس ۵۸ ریال بود افزود:‌ اگر چنین نظری از طرف وزارت خانه رسما به ما اعلام شود بلافاصله اقدام خواهیم کرد و اگر لازم باشد که ما مکاتبه‌ای را به وزارت خانه انجام دهیم،‌ در هفته جاری با انجام هماهنگی‌های لازم،‌ درخواست خود را به وزارت ارتباطات ارسال خواهیم کرد.

زارعیان در ادامه تصریح کرد:‌ پیشنهاد تعدیل تعرفه‌ها به وزارت ارتباطات را از حدود یک سال قبل یعنی بعداز شروع جریان هم‌کدی تلفن ثابت در کشور آغاز کردیم و وزارت ارتباطات در مرحله اول به ما اعلام کرد که برنامه توسعه ارائه دهید و ما این کار را هم کردیم و بعد به ما اعلام شد که برنامه توسعه ندادید، مجددا برنامه توسعه را ارائه دادیم اما بعداز آن تاریخ پاسخی به ما داده نشد.

وی با بیان اینکه هر نوع اطلاعات مورد نیاز وزارت خانه در اختیارشان گذاشته شده است،‌ اضافه کرد: اگر پاسخ‌ نامه ما را بدهند که شما تعرفه‌های سابق را پیشنهاد بدهید یا پاسخ بدهند که تعرفه‌های دیگری را بر اساس قیمت تمام شده بدهید،این کار را خواهیم کرد.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران ادامه داد:‌ مخابرات ایران بعداز اجرای هم کدی تلفن ثابت که به درخواست وزارت ارتباطات انجام شد،‌ بین ۸ تا ۳۰ درصد در استان‌های مختلتف زیان می‌بینیم و زیان می‌دهیم و دولت هم موظف است بر اساس ماده ۹۰ سیاست‌های اصل ۴۴ زیان ما را جبران کند.

زارعیان در پایان با بیان اینکه مخابرات منتظر پاسخ وزرات ارتباطات به صورت مکتوب به نامه‌ای که قبلا ارسال شده بوده است،‌ گفت: مکانیزم کار به این ترتیب است که سازمان تنظیم مقررات باید جواب نامه ما را بدهد و اگر به صورت مکتوب نوشته شود که شما تعرفه قبل از هم کدی را اجرا کنید و ما موافق تغییر تعرفه‌ها نیستیم موافق برگشت تعرفه‌ها به تعرفه هایی قبل از هم‌کدی هستیم.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران