دیدبان

اجاره ماهانه نیم‌میلیاردی در تهران

اجاره ماهانه نیم‌میلیاردی در تهران

به گزارش دیدبان به نقل از جهان،اتاقی ۱۵متری در گیشا با ودیعه پنج میلیون تومان و اجاره ماهانه ۸۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود که این اتاقی ۱۵متری از یک واحد ۱۱۰متری است؛ همچنین ۱۵ متر از یک واحد ۵۶‌متری به صورت سه روز در هفته به پزشکان و وکلا اجاره داده می‌شود.

واحدی ۸۰متری نیز در هفت‌حوض نارمک با پنج میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهانه دو میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

البته میزان مبلغ اجاره اتاق‌های اداری، همچون واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران متفاوت است. علاوه برمحله و موقعیت ملک، مواردی نظیر دارا بودن مبلمان اداری شیک، موکت یا پارکت بودن و زیبایی ظاهری اتاق و از همه مهمتر اتصال به خطوط پرسرعت اینترنت و نیز دارا بودن تلویزیون ال‌سی‌دی، داشتن کامپیوتر و همچنین دارا بودن پارکینگ و حتی چشم‌انداز زیبا از جمله مواردی است که در تعیین اجاره‌‌بهای اتاق‌های اداری نقش موثری دارد.

به گزارش اقتصادنیوز، اما بیشتر مالکان ساختمان‌های اداری را به صورت یکجا اجاره می‌دهند، ساختمانی اداری درجردن دارای دو واحد ۳۵۰متری و ۲۳ واحد ۱۳۰متری به همراه ۷۰ متر پارکینگ با اجاره ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان اجاره داده می‌شود که این مبلغ معادل رهن کامل ۱۶ میلیارد و ۶۶۶ میلیون تومان است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران