دیدبان

افزایش تقاضا "دلار" را گران کرد

افزایش تقاضا "دلار" را گران کرد

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، آنطور که صرافان سبزه میدان و میدان فردوسی می گویند: متقاضیان از ساعتی پیش برای خرید ارز و به خصوص دلار آمریکا به بازار مراجعه کرده اند و همین امر سبب شده تا قیمت ها در این بازار با رشد مواجه شوند.

صرافان میدان فروسی همچنین می گویند با انتشار بیانیه جمع بندی، متقاضیان و خریداران به بازار ارز آمدند و معاملات سنگینی در بازار انجام شده است.

این صرافان همچنین می گویند با ادامه روند افزایش تقاضا در بازار، میزان ارز موجود در صرافی ها کاهش یافت و همین امر سبب شد تا قیمت ها در معاملات امروز صبح که همانند روز های گذشته روندی نزولی داشته تغییر جهت دهد و دوباره روند صعودی بگیرند.

نرخ دلارآمریکا در ابتدای معاملات روز جاری تا نرخ ۳۱۸۰ تومان افت کرد اما با افزایش میزان تقاضا نرخ این اسکناس سبز تا این لحظه تا رقم ۳۲۱۰ تومان افزایش یافته و نشانه های بازار نیز خبر ازادامه روند افزایشی قیمت ها دارند.

همچنین هر یورو که در ابتدای معاملات بازار آزاد با ۷۵ تومان افت سه هزار و ۵۲۵ تومان قیمت خورده بود هم اکنون با قیمت ۳۵۴۰ تومان در بازار معامله می شود.

هر پوند هم که با ۷۷ تومان کاهش قیمت ۴ هزار و ۹۴۰ تومان قیمت خورد بود با ۴۹ تومان افزایش قیمت مواجه شده و با نرخ ۴۹۸۹ تومان به خریداران عرضه می شود.

اما حرکت قیمتی در بازار سکه و طلا نیز همانند بازار ارز رو به رشد است به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید که با یک هزار تومان افت به ۸۶۷ هزار تومان رسیده بود هم اکنون به ۸۷۸ و قیمت سکه طرح قدیم به ۸۷۷ هزار تومان افزایش یافت.

هر نیم سکه ۴۶۰ هزار تومان و هر ربع سکه نیز۲۶۰ هزار تومان فروخته شد ضمن اینکه هر سکه یک گرمی نیز بدون تغییر قیمت ۱۶۷ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم از ۸۸ هزار و ۷۰۰ تومان به ۸۹ هزار و۴۵۰ تومان رسیده است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران