دیدبان
اینجا ام‌ القرای جهان اسلام است

مسابقات مختلط سوارکاری در حضور وزیر وزرش+ تصاویر

مسابقات مختلط سوارکاری در حضور وزیر وزرش+ تصاویر

دیدبان: در روزهای ششم تا هشتم خردادماه و در سایه پرداختن رسانه های انقلابی و افکار عمومی جامعه به موضوعات مهم دیگری همچون مذاکرات هسته ای و مراقبت از خط امام خمینی(ره) و عدم تحریف آن و...، در باشگاه بام تهران اولین دوره مسابقات سوارکاری پرش با اسب CSI دوستاره برگزار شد که متاسفانه بر اثر سیاست تسامح و تساهل اتخاذ شده، برگزاری این مسابقات به صورت مختلط میان آقایان و خانمها انجام پذیرفته است.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی خیبرآنلاین، در این مسابقات که با حضور گودرزی، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، 45 سوارکار از فدراسیون فدراسیون و 2 سوارکار از کشورهای آلمان و بلژیک به رقابت پرداختند که در میان شرکت کنندگان، نام دو سوارکار خانم ایرانی به نام های فائزه و ملیکا غروی حضور داشتند.

 


با این اوصاف، اختلاط میان آقایان و خانم ها و حضور مختلط تماشاچیان یک مسابقه ورزشی در حضور وزیر ورزش و جوانان دولت جمهوری اسلامی، تاسف برانگیز است و انتظار می رود این وزارتخانه در قبال آنچه که انجام شده است، توضیحات قانع کننده ای ارایه نماید.

این اتفاق در شرایطی افتاده که قبل از این، مراجع عظام تقلید و علمای دینی نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه ها آن هم به صورت تماشاچی نظر شرعی و مخالف خود را اعلام کرده بودند اما اینک برگزاری مسابقه مختلط میان مردان و زنان در نوع خود بی سابقه بوده است به طوری که رسانه های ضدانقلاب و بیگانه با ذوق زدگی از آن استقبال کرده اند.


گفتنی است قبل از این، برخی رسانه ها به نقل از یکی از سران فتنه (م.خ) خبری را منتشر کرده بودند که وی در جمع تعدادی از افراد طیف مشترک "اصلاح طلب - فتنه" گفته بود با توجه به تمرکز افکار عمومی بر مسایل سیاسی و مذاکرات هسته ای، بهترین زمان برای انجام فعالیت های فرهنگی مدنظر این طیف فراهم شده است!

در ادامه برخی تصاویر حاشیه ای این مسابقات جهت روشنگری منتشر می شود:


 







 

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟