دیدبان

هدایتی با کمترین پیشنهاد، بالاترین شانس را دارد

هدایتی با کمترین پیشنهاد، بالاترین شانس را دارد

به گزارش دیدبان به نقل از خبر ورزشی، از بین سه متقاضی که وجود داشت، دو پاکت مورد قبول قرار گرفت که یکی از پاکت‌ها با پیشنهاد ۲۹۶ میلیارد و ۶۶۶ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان متعلق به حسین هدایتی بود و پاکت دوم با مبلغ ۲۹۸ میلیارد تومان به شرکت بهنام پیشروی کیش تعلق داشت. همه چیز در فضای آرام پیش می‌رفت تا اینکه به یک‌باره فردی به نام معظمی‌نیا که خودش را دکتر معرفی کرد، وارد جلسه مطبوعاتی عبدا... پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی شد و اعلام کرد حاضر است دو میلیارد تومان بیشتر از بالاترین مبلغ پیشنهادی پول بدهد اما طبق قانون باید فیش واریزی او برای حضور در مزایده بررسی شود. از جمله حاشیه‌های این مزایده می‌توان به حضور تعداد زیادی از خبرنگاران و گزارشگران ورزشی و اقتصادی در محل سازمان خصوصی‌سازی اشاره کرد و همچنین برخورد خبرنگاران با معظمی‌نیا که مدعی شده بود ۳۰۰ میلیارد تومان با خودش به سازمان آورده اما در نهایت با یک دستگاه پراید، محل را ترک کرد! البته او چنان در محاصره خبرنگاران‌ گیر افتاد که نمی‌توانست از آسانسور به طبقه پایین بیاید.

اما شنیدیم مدارک معظمی‌نیا به احتمال بسیار زیاد اصلاً مورد تأیید قرار نمی‌گیرد. از طرف دیگر، مدارکی که شرکت بهنام پیشروی کیش ارائه کرده به ادعای پوری‌حسینی، دارای نواقص مالی و اعتباری است. گویا نماینده این شرکت برای پرداخت پول حضور در مزایده از چک استفاده کرده که باید بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد با این حال، هدایتی شانس بسیار زیادی دارد تا با وجود کمترین پیشنهاد، برنده مزایده و مالک باشگاه پرسپولیس شود. این در حالی است که یکی از حاضران در جلسه به ما گفت: «اگر اهلیت شرکت استیل‌آذین ایرانیان و شخص حسین هدایتی صبح روز یک‌شنبه آینده مورد تأیید قرار بگیرد، او در همان روز به دیدار اعضای کمیته واگذاری که متشکل از سه وزیر (وزرای دادگستری، اقتصاد و دارایی و همچنین ورزش و جوانان) است، می‌رود تا کارهای اداری واگذاری به صورت کامل طی شود.

هدایتی: از وجود علی پروین در پرسپولیس استفاده می‌کنم!
حسین هدایتی بعد از شرکت در مزایده باشگاه پرسپولیس برای زیارت بارگاه امام رضا(ع) راهی مشهد مقدس شد. او که در یکی از صحن‌ها متوجه حضور خبرنگار خبر‌ورزشی در کنار خود شد در این باره گفت: خیلی خوشحالم که در این مزایده شرکت کردم و برنده شدم (‌این در حالی است که هنوز نتیجه مزایده باشگاه پرسپولیس به طور رسمی اعلام نشده است.‌) الان هم به مشهد آمدم تا علاوه بر زیارت بارگاه امام رضا(ع) سه روز در مشهد استراحت کنم. هدف من خدمت به مردم است و از این اتفاق خیلی خرسندم. حسین هدایتی در پاسخ به این سؤال که آیا از وجود علی پروین در باشگاه پرسپولیس استفاده خواهد کرد یا نه گفت: علی پروین بزرگ این فوتبال و بزرگ باشگاه پرسپولیس است و حتماً از او استفاده خواهم کرد.

پیام هدایتی به هواداران پرسپولیس پس از شرکت در مزایده
حسین هدایتی که پیش از این اعلام کرده بود مادرش موافق خرید پرسپولیس نیست دیروز در قالب شرکت استیل‌آذین ایرانیان در مزایده پرسپولیس شرکت کرد. او ساعتی بعد در اینستاگرام خود مطلب زیر را منتشر کرد: «دوستان سلام، در روز ولادت امام جواد (ع) و در محضر حضرت على‌بن‌ موسى‌الرضا(ع) دعاگوی همه عزیزانم هستم. خدارو شاکرم به عهدی که با شما هواداران بستم عمل کردم. بی‌شک پیروز واقعی شما هواداران هستید. یا ضامن آهـو.»

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران