دیدبان

زمان آغاز اعزام زائران به تمتع ۹۴

زمان آغاز اعزام زائران به تمتع ۹۴

به گزارش دیدبان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اعلام فراخوان ثبت نام مشمولان حج تمتع از امروز اظهارکرد: ‌بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده فراخوان ثبت نام مشمولان حج تمتع امروز اعلام می‌شود.

وی در ادامه افزود:‌ بر همین اساس زائرانی که دارای فیش اولویت‌دار تا تاریخ ۸۴/۱۲/۱۵ هستند می‌توانند با مراجعه به این فراخوان از برنامه‌های حج مطلع شوند.

اوحدی همچنین ادامه داد: ۲۷دی نیز اطلاعیه‌ای مبنی بر اعلام دفاتر خدمات زیارتی، اسامی کارگزاران و گروه‌های قیمتی اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد:‌ ثبت نام قطعی از متقاضیان دارای فیش اولویت دار تا تاریخ ۸۴/۱۲/۱۵ از سوم بهمن آغاز می‌شود که زائران استان‌های تهران، قزوین، البرز و قم در این تاریخ می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و ثبت نام زائران سایر استان‌ها نیز روزهای چهارم و پنجم بهمن انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در تمتع ۹۴ هیچ گونه افزایش قیمتی نداریم تاکید کرد:‌ هزینه تشرف به تمتع در دو قسط از زائران دریافت می‌شود که بر همین اساس متقاضیان قسط اول را در تاریخ سوم، چهارم و پنجم پرداخت می‌کنند و قسط دوم در اردیبهشت ماه از آنان دریافت می‌شود.

اوحدی در خصوص زمان اعزام زائران به تمتع یادآور شد: اولین گروه از زائران ایرانی اول شهریور به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ۲۰درصد هتل‌ها در مکه و مدینه جدید هستند گفت: در تمتع امسال ۵۰درصد پروازها به مدینه و ۵۰درصد نیز به جده انجام می‌شود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران