دیدبان

همکاری با اسرائیل،راز بقای عباس

همکاری با اسرائیل،راز بقای عباس

به گزارش دیدبان به نقل از واحد مرکزی خبر ، اگر هماهنگی و همکاری امنیتی محمود عباس با اسرائیل نبود و او اعضای حماس را تعقیب نمی کرد در قدرت باقی نمی ماند.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری سمای فلسطین ، یدیعوت آحارونوت افزود « اینکه محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکنون در قدرت باقی مانده به لطف هماهنگی و همکاریهای امنیتی اوست.»

یدیعوت آحارونوت نوشت « آنچه اکنون در میان فلسطینیان گفته می شود آن است که رؤیای تشکیل کشور با وجود رئیسی ضعیف بر باد رفت و او دستاوردهای قابل توجهی ندارد چرا که زندانیان آزاد نشده اند و سرزمینها نیز هنوز بازگردانده نشده است و از شکوفایی اقتصادی نیز خبری نیست.»

یدیعوت آحارونوت در سرمقاله خود از محمود عباس خواست «دین بزرگی» را که به علت هماهنگی امنیتی با اسرائیل به گردن دارد برگرداند چرا که اگر هماهنگی امنیتی نبود محمود عباس تا این لحظه در صندلی قدرت دوام نمی آورد.

این روزنامه صهیونیستی افزود « ادامه هماهنگی امنیتی بین عباس و اسرائیلی‌ها برای تضعیف حماس به شدت به نفع مصر و اردن است. زیرا سران اردن و مصر عباس را در رسیدن به اهدافش در برخورد با حماس کمک می کنند . »

یدیعوت آحارونوت ادامه میدهد «هماهنگی امنیتی، عصاره توافقنامه‌های اسلو است و مهم ترین و حساس ترین موضوع بین رام الله و وزارت دفاع در اسرائیل به شمار می رود.»

این روزنامه صهیونیستی فاش کرد دغدغه امروز «اسرائیلی‌ها» حفظ صندلی قدرت و سلامت محمود عباس و عرضه راهکارهای مقطعی برای مشکلاتی است که می تواند آتش بزرگی را برافروزد.

یدیعوت آحارونوت نوشت « محمود عباس نمی خواهد کرانه باختری ناآرام شود و او اکنون تلاش می کند رسمیتی را که در اسلو از دست داده است به دست آورد زیرا زندگی در خلاء امنیتی کار آسانی نیست.»

این روزنامه در پایان نوشت « اگر محمود عباس موفق نشود که همسایه خوب [ رژیم صهیونیستی ] را تبلیغ کند و جا بیاندازد بازخواست خواهد شد .

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران