دیدبان

متخلف ترین شهرهای ایران کدامند؟

متخلف ترین شهرهای ایران کدامند؟

به گزارش دیدبان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا در خصوص تخلفات رانندگی درون شهری گفت:‌استان‌های سمنان، خراسان رضوی، مرکزی و یزد به ترتیب دارای بیشترین تخلفات رانندگی در حوزه درون شهری هستند.
وی در ادامه با اشاره به این که استان مازندران دارای بیشترین تخلف در حوزه برون شهری است، افزود: استان‌های هرمزگان، کرمانشاه و کرمان در رتبه‌های بعدی بیشترین تخلفات برون شهری قرار دارند.
کرمی‌اسد در خصوص بیشترین تخلفات صورت گرفته در کشور بیان داشت:‌ سرعت غیر مجاز، نبستن کمربند ایمنی، توقف در محل ممنوعه، ورود به محدوده طرح ترافیک، عدم رعایت حق تقدم و استفاده از تلفن همراه به هنگام رانندگی از بیشترین تخلفات صورت گرفته در کشور است.
وی با اشاره به این که بیشترین برخورد با تخلفات با رانندگان تهرانی بوده است ،یادآور شد:‌ در حوزه درون شهری بعد از تهران بزرگ به ترتیب رانندگان استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و مازندران بیشترین برگ جریمه را دریافت کرده‌اند.
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور خاطر نشان کرد: همچنین در حوزه برون شهری به ترتیب برای رانندگان استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، مازندران و فارس بیشترین برگ جریمه صادر شده است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران