دیدبان

شرکت حدادعادل در یک مسابقه کتابخوانی+جزئیات

شرکت حدادعادل در یک مسابقه کتابخوانی+جزئیات

به گزارش دیدبان به نقل از جهان، یکی از نزدیکان دکتر غلامعلی حدادعادل در گفت و گو با خبرنگار جهان از شرکت دکتر حدادعادل در مسابقه کتابخوانی کتاب «من زنده ام» نوشته خانم معصومه آباد خبر داد و گفت: پس از آن که دکتر حدادعادل از برگزاری این مسابقه مطلع شد، تعداد زیادی از این کتاب را تهیه کرده و به اعضای خانواده اش و تعدادی از آشنایان هدیه داد تا آنان هم در این مسابقه شرکت کنند.

کتاب «من زنده‌ام» نوشتۀ سرکار خانم معصومه آباد، قصه‌ای روان و پرکشش از ماجرای اسارت او در سن ۱۷ سالگی در جادۀ ماهشهر-آبادان به دست نیروهای بعثی عراقی دارد و مملو از خاطرات تلخ و شیرین چهارسالۀ وی به عنوان یکی از چهار زن آزادۀ ایرانی است.

این کتاب مورد تمجید و تقریظ ویژه رهبر معظم انقلاب هم قرار گرفت. در بخشی از مرقومه رهبر انقلاب آمده است: «کتاب را با احساس دوگانه‌ی اندوه و افتخار و گاه از پشت پرده‌ی اشک، خواندم و بر آن صبر و همت و پاکی و صفا، و بر این هنرمندی در مجسم کردن زیبائی‌ها و زشتی‌ها و رنج‌ها و شادی‌ها آفرین گفتم.»

هم‌اکنون بیش از ۸۰ فروشگاه در سراسر کشور کتاب «من زنده‌ام» را همراه با سوالات مسابقه و ۶۰ درصد کاهش قیمت، به مخاطبان عرضه کرده و این اثر از طریق هیئات و محافل فرهنگی و مذهبی، دفاتر استانی‌ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و واحدهای امور فرهنگی در دانشگاه‌ها نیز قابل دسترس است.

علاوه بر این امکان خرید اینترنتی کتاب از طریق سایت ketabzendegi.ir خرید پیامکی از طریق شماره پیامک ۱۰۰۰۱۶۶۱ و خرید تلفنی از طریق شماره تلفن ۶۳۴۸۷ نیز برای علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه فراهم شده است.

گفتنی است اولین دوره از مسابقه «کتاب و زندگی» به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و همکاری جمع کثیری از نهادهای فرهنگی، همزمان با آغاز ماه محرم در سراسر کشور کلید خورده است.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟