دیدبان

جزئیاتی از طرح جامع مسکن اعلام شد

جزئیاتی از طرح جامع مسکن اعلام شد

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، محمد شکرچی زاده در گفتگو با مهر در خصوص تدوین طرح جامع مسکن در وزارت راه و شهرسازی گفت: طرح جامع مسکن در دست ارایه است و جلسات متعددی برای تدوین مراحل مختلف این طرح برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه بخشی از تدوین این طرح را مرکز تحقیقات برعهده دارد، اظهار داشت: بخشی از این طرح که به مقوله صنعتی سازی می‌پردازد در اختیار مرکز قرار داده شده است تا بررسی شده و هدفگذاری شود.
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه در این طرح هدف گذاری برای آینده بازار مسکن انجام می شود، بیان کرد: براساس طرح جامع مسکن امیدواریم بین ۱۰ تا ۱۵ درصد سهم صنعتی سازی را افزایش بدهیم.
شکرچی زاده افزود: در جلساتی که برگزار شده تمامی جوانب صنعتی سازی مورد بررسی قرار گرفته است که امیدواریم با استفاده از نتایج به دست آمده، در فاصله زمانی نه چندان دور، طرح جامعی برای کشور داشته باشیم.
گفتنی است، طرح جامع مسکن قرار است هدفگذاری های بازار مسکن را تاچندسال آینده مشخص کند به همین جهت تمامی وزارت راه و شهرسازی از مدت ها قبل مشغول تدوین این طرح است.
البته قرار بود ۲۵ شهریورماه امسال از این طرح رونمایی شود اما تاکنون دوبار رونمایی از آن به تعویق افتاده است و وزیر راه و شهرسازی رونمایی از آن را به زمان های دیگر موکول می‌کند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران