دیدبان

سایتی برای رفع معضل بیکاری

سایتی برای رفع معضل بیکاری

به گزارش دیدبان به نقل از فرهنگ، یکی از مشکلات همیشگی در کشور ایران مسئله بیکاری است و در همه دولت ها از دغدغه های مهم دولت مردان رفع این معضل جدی می باشد، به طوریکه رفع این مشکل اساسی جوانان و کشور  به  یکی از اصلی ترین وعده های نامزد های ریاست جمهوری در ایام تبلیغات انتخاب ها تبدیل شده است . اخیرا نیز رئیس جمهور روحانی با اعلام تک نرخی شدن نرخ بیکاری بحث های زیادی را دربین مردم از منتقدین گرفته تا  طرفداران وی ایجاد کرده است.

اما چیزی که در این بحث مغفول مانده ، نقش خود مردم و موسسات مردم نهاد در ایجاد اشتغال و رفع حداکثری موضوع بیکاری است چرا که هرجا مردم برای رفع مشکلی وارد صحنه شده و دولت را یاری کرده اند خیلی زود راه حل موضوع بدست آمده و مشکل حل شده است.
 
سایت فرهنگ نیوز در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی به منظور کمک به دولت برای رفع معضل بیکاری جوانان به معرفی سایت استخدام پرداد ، یکی از معتبر ترین سایت های کاریابی و اشتغال است می پردازد.
 
سایت استخدام پرداد که دارای مجوز از دو وزارت خانه و کار و ارشاد است ، بدون شک می تواند مأمن  خوبی برای هر دو گروه کارفرما و افراد جویای کار باشد . کارفرمایان می توانند با ورود و ثبت نام در این سایت علاوه بر درج آگهی ، با جستجو در میان رزومه های ثبت شده در کوتاه ترین زمان ممکن نیروی متخصص مورد نظر خود را جذب نمایند. و افراد جویای کار نیز می توانند با ثبت نام در این سایت با بیان مهارت ها و علایق خود در قالب رزومه به کارفرمای مرتبط ارجاع شوند.
 
از دیگر قسمت های این سایت اخبار استخدام می باشد که مراجعین محترم می توانند با مطالعه این بخش از آخرین اخبار استخدامی کشور شامل استخدام های موسسات و سازمان ها و نهاد های دولتی و حتی شرکت های کوچک و بزرگ خصوصی مطلع شوند.
 
یکی از شاخصه های مهم سایت استخدام پرداد که آن را از سایت های مشابه متمایز میکند امنیت بالای  آن  به منظور حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران می باشد ، به طوریکه بدون کسب اجازه از ثبت نام شوندگان ، تحت هیچ شرایطی اطلاعات خصوصی آنها ( شماره تماس و یا آدرس ایمیل و ... ) در اختیار اشخاص حقیقی و یا حقوقی قرار داده نمی شود.
 
از دیگر نکات مهم قابل توجه در سایت استخدامی پرداد وجود بازرسان نامحسوس سایت با پوشش کارجو و کارفرما می باشد که جهت حفظ پویایی و سلامت محیط و ارتباطات کاربران بصورت کاملا نامحسوس ارتباطات موجود در فضای سایت را رصد و با کوچکترین تخلف برخورد جدی می کنند.
 

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران