دیدبان

سناریوی کثیف ضدانقلاب علیه آمران‌ معروف

سناریوی کثیف ضدانقلاب علیه آمران‌ معروف

به گزارش دیدبان به نقل از خیبرآنلاین، تارنمای الحادی «خودنویس» که تحت مدیریت ضدانقلاب فراری «نیک آهنگ کوثر» اداره می شود، در مطلبی با عنوان «جولان اسیدپاشان به زنان بدحجاب در اصفهان»، نوشت: «مهاجمان ناشناس در اصفهان، به شیوه‌ای یکسان، به صورت زنان بدحجاب اسید می‌پاشند. یک منبع مطلع افزوده که جوان، زیبا و غیرچادری بودن، خصوصیات مشترک تمام زن‌هایی است که در هفته‌های اخیر در اصفهان قربانی اسیدپاشی شده‌اند. شاهدان عینی در اصفهان، از ایجاد فضای رعب و وحشت در این شهر به علت اسیدپاشی به صورت زنان بدحجاب خبر می‌دهند. یکی از افراد ساکن اصفهان، در این زمینه گفته است: "با یک شاهد عینی گفتگو کردم. هشت مورد خبر موثق دارم و سه مورد خبر غیرموثق. امروز در اصفهان همه از اسیدپاشی به زنان حرف می‌زنند. در یک هفته گذشته به طور متوسط هر روز یک زن (و یا شاید بیشتر) مورد هجوم اسیدپاشان قرار گرفته است. اسیدپاشان با موتور حمله می‌کنند و تمام موارد در خیابان‌های پرتردد اتفاق افتاده که ناظران بسیار داشته باشد. به عقیده من این یک حمله سازمان‌یافته به زنان است. از همه خانم‌هایی که در اصفهان زندگی می‌کنند خواهش می‌کنم مواظب خود باشند. به نظر می‌رسد ما بانوان به زن بودن متهمیم."»!
 

آمران به معروف و تهمت اسیدپاشی به زنان بدحجاب!


بنابر رصد "دیدبان خیبر"، جالب آنکه در سطور پایانی این گزارش، نویسنده مغرض آن، در ارزش افزوده ای جهت دار یادآور می شود: «برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در جلسه ۱۷ مهرماه، طرحی را ارائه کرده‌اند که در صورت تصویب نهایی٬ زنان بدحجاب و کسانی که عفت عمومی را جریحه‌دار می‌کنند به ۲ تا ۱۰ میلیون ریال جریمه محکوم می‌شوند. در یکی از مواد این طرح، از پلیس خواسته شده با استفاده از نیرو‌های آموزش‌دیده، به زنان فاقد حجاب شرعی تذکر بدهد و زنان با پوشش نامناسب را متعهد به شرکت در دوره‌های آموزشی کند.»

به نظر می رسد دامن زدن به خبر مشکوک اسیدپاشی موتورسواران به زنان به اصطلاح بدحجاب، اقدامی سازماندهی شده از سوی وطن فروشان مزدور سرویس های اطلاعاتی اجنبی و عناصر ضدانقلاب به منظور بدبین کردن ذهنیت جامعه در قبال آمران به معروف و ناهیان از منکر باشد.

شاهد مدعای فوق، تأکید چندباره نویسنده خودنویس بر «غیرچادری بودن زنان قربانی اسیدپاشی» و «ظاهرالصلاح بودن موتورسواران مهاجم» است که خود پرده از اهداف پشت پرده و شوم اینگونه اقدامات برمی دارد.

در این میان اقدام شجاعانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تدوین و تصویب طرح جامع «امر به معروف و نهی از منکر» را نیز نمی توان در جنجال سازی اخیر رسانه ای علیه آمران به معروف بی تأثیر دانست چه آنکه نویسنده مفسد خودنویس نیز در پایان گزارش فوق، ناراحتی خود را به شکلی تلویحی از تصویب این طرح به نمایش گذاشته است.

از سوی دیگر همزمانی این اسیدپاشی ها با اظهارات عجولانه و نابهنگام چند ماه گذشته دبیرکل یک گروه در تهران مبنی بر «از سرگیری فعالیت مجدد موتورسواران و گشت های سیار امر به معروف و نهی از منکر»، باعث معطوف شدن سوءظن ها به سمت و سوی نهادهای بسیجی و انقلابی می شود و در این هنگام است که رسانه های معاند و ضدانقلاب به ماهیگیری از این آب گل آلود می پردازند.

آمران به معروف و تهمت اسیدپاشی به زنان بدحجاب!

در پایان شایسته است تا به دور از جنجال سازی های رسانه ای، هرگونه مماشات و تسامح در قبال مظاهر بی عفتی را به کنار گذارده و با غیرت، جرأت و البته تدبیری مثال زدنی و در عین مدنظر داشتن اصل «جذب حداکثری و دفع حداقلی» مورد تأکید امام خامنه ای، احیاگر فریضه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه اسلامی ایران باشیم.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران