دیدبان

هشدار آیت الله مکارم نسبت به ترویج خرافات

هشدار آیت الله مکارم نسبت به ترویج خرافات
به گزارش دیدبان به نقل از ایرنا ، این مرجع تقلید عصر چهارشنبه در آیین رونمایی از نرم افزار چند رسانه ای 'ثارالله' در مدرسه امام سجاد(ع) قم، بیان داشت: آلوده شدن عاشورا به خرافات، اصل این جریان را به خطر می اندازد و در این بین دستهایی از خارج می خواهند از برخی مداحانی که هدف مشخصی ندارند نیز دراین زمینه استفاده کنند.
وی ابراز داشت: این جریان خارجی برخی مداحان را دست مایه خود قرار داده و با کمک آنها اصل مساله عاشورا و قیام امام حسین(ع) را زیر سووال می برد و اصالت و ارزش های واقعه عاشورا را مخدوش می کند. وی تاکید کرد: برنامه های پیامبر اکرم (ص)، ائمه اطهار (ع) و از جمله امام حسین(ع) ظرفیت بسیار بالایی برای تبلیغ اسلام و مکتب اهل بیت در دنیایی دارد که دچار مادیگری شده و به سوی مذهب می آید.
آیت الله مکارم شیرازی افزود: عطش دنیای امروز جز با شناختن مذهب اهل بیت (ع) سیراب نمی شود و مذهب ما به صورت بسیار جذابی قابل ارائه به دیگران است. وی گفت: موسسه دارالحدیث منبع پرباری برای ارائه آثار مرتبط با مکتب اهل بیت(ع) است که تا کنون آثار مطلوبی از خود به یادگار گذاشته است.
این مرجع تقلید افزود: این که دارالحدیث قصد دارد محصولات خود را با زبانی مناسب برای عامه مردم قابل استفاده کند بسیار ارزشمند است و البته باید نسبت به اقشاری چون کودکان و مخاطبان خارجی نیز توجه داشته باشد.
نرم افزار چند رسانه ای ثارالله از تولیدات رسانه ای موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث است که به ابعاد مختلف زندگی امام حسین(ع) و واقعه عاشورا پرداخته است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران