دیدبان

هراس شبکه‌های ماهواره‌ای از یک طرح تربیتی برای کودکان

هراس شبکه‌های ماهواره‌ای از یک طرح تربیتی برای کودکان

به گزارش دیدبان کیهان نوشت: در این جلسه، مستند «سنگر آسمانی» به کارگردانی محمدرضا امامقلی با موضوع کوشش خادمان افتخاری راهیان نور برای انتقال غیرمستقیم پیام‌های اخلاقی به کودکان در منطقه طلائیه و «بحران خاموش» به کارگردانی سید محمدعلی صدری نیا روایتی صریح از وضعیت آموزشی کودکان در مهدکودک‌‌ها و تاثیرات آن بر آینده کشور روی پرده رفتند.
حجت‌الاسلام سید یاسر موسوی و مجری ایده «سنگر آسمانی» برای زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس مهمانان ویژه این جلسه بودند و پس از نمایش فیلم‌ها به طرح بحث درباره موضوع جلسه پرداختند.
بهشته حدادیان، کارشناس ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی و طراح مهدکودک‌های مذهبی  سخنان خود را با اشاره به مستند «بحران خاموش» آغاز کرد و گفت: چیزهایی مثل آموزش رقص به کودکان که در این مستند دیدیم قسمت خوب ماجرای مهد کودک‌‌ها است و قصه به این‌ها ختم نمی‌شود، مسئله این است که دستهایی در کارند که می‌خواهند نسل جدید ما را فاسد کنند. در ادامه این برنامه  حجت‌الاسلام سید یاسر موسوی مدیر موسسه فرهنگی تربیتی جهادی بنون نیز به تشریح تجربیات این مؤسسه در زمینه مسائل تربیتی کودکان و به صورت خاص طرح «سنگر آسمانی» پرداخت.
وی با اشاره به اینکه طرح سنگر آسمانی نخستین بار در منطقه عملیاتی طلائیه ویژه کودکان خانواده‌های زائر اجرا شد گفت: در این طرح ما به مدت دو ساعت کودکان را تحویل می‌گرفتیم و سعی می‌کردیم متناسب با فضای آن مناطق پیام‌هایی در خصوص ایثار و شهادت به آن‌ها برسانیم.
 حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه فعالان طرح سنگر آسمانی کاری می‌کردند که کودکان آن‌ها را دوست خودشان بدانند افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه پس از آگاهی از این طرح بار‌ها به تحلیل و نقد آن پرداختند که این امر نشانگر موفقیت تلاش همکاران ما در این پروژه است.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟