دیدبان

مدیرانی که لوازمشان بیشتر از جهیزیه است!

مدیرانی که لوازمشان بیشتر از جهیزیه است!

به گزارش دیدبان به نقل از ایسنا ، علی آقامحمدی در کارگاه یک‌‎ روزه علمی – آموزشی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه ایلام اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی برنامه‌ای است که از آن برای رسیدن به اهداف خود بهره خواهیم گرفت و از سیاست‌های این اقتصاد در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور که فلسفه‌ آن چیزی جز این نیست.
آقامحمدی بر سرمایه‌گذاری بر اساس ظرفیت‌های هر منطقه تاکید و تصریح کرد: معرفی دقیق ظرفیت‌های استان و تکیه نکردن صرف بر بیان مشکلات می‌تواند به توسعه‌ استان کمک کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درون‌زا بودن را از ویژگی‌های اساسی اقتصاد مقاومتی عنوان و تصریح کرد: برای دستیابی به این مهم باید به قابلیت های کشور تکیه کنیم که دستیابی به این مهم تدوین نقشه راه را می خواهد. به این معنا که متناسب با ظرفیت های هر منطقه نسبت به سرمایه گذاری اقدام شود.
وی همسایگی ایلام با عراق را از مهترین مزیت‌های نسبی ایلام عنوان و تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب شرایطی فراهم شود تا این منطقه به یک منطقه نمونه تبدیل شود.
جانشین کمیسیون اقتصادکلان، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ما مدیران باید به این درک برسیم که خود را زیر پای مردم قرار دهیم تا مردم بلند شوند و یا حسین گویان علم مردم را بر دوش خود بگذاریم چون اگر قرار است مردم در صف مراجعه به ما بمانند فایده‌ای ندارد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مسئولیت چیزی نیست که با آن شوخی کرد. چون مردم در قیامت یقه‌ ما را خواهند گرفت، هر چند امروز ندانند که چقدر بدهکار آنان هستیم.
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی وظیفه‌ی ما سخت‌تر از زمان جنگ تحمیلی است، تاکید کرد: وظیفه‌ کنونی ما کمک به یکدیگر و کمک به مردم برای حل مشکلات باشد و به همه‌ افراد، فعالان اقتصادی و واحدهای صنعتی به یک چشم نگاه کنیم و وای به حالمان اگر یک واحد تولیدی در حوزه‌ی مسئولیت ما مشکل داشته باشد و ما مثل سیر و سرکه نجوشیم.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران