دیدبان

فرار ۶تن از عناصر تروریستی مجاهدین از پادگان

فرار ۶تن از عناصر تروریستی مجاهدین از پادگان

به گزارش دیدبان به نقل از اشرف نیوز ، "محمد خالد الحلفی" از افسران عراقی در اظهاراتی به این موضوع اشاره کرد که طی دو ماه گذشته ۶ تن از عناصر گروهک تروریستی مجاهدین خلق توانستند پادگان لیبرتی را ترک کرده و خود را تسلیم نیروهای امنیتی عراق کنند.
به گفته این منبع عراقی حاضر در یکی از مراکز ایست و بازرسی در نزدیکی پادگان لیبرتی، ۴ تن از این ۶ عنصر در ماه آگوست توانستند از لیبرتی فرار کنند و دو تن دیگر که یکی از آنها از استان کرمانشاه بود روز دهم ماه سپتامبر از این پادگان پا به فرار گذاشتند.
وی با اشاره به اینکه همه این جدا شدگان از گروهک تروریستی مجاهدین خلق از مردان هستند، احتمال داد که نیروهای عراقی از طریق دفتر سازمان ملل متحد در بغداد این عناصر را به ایران بازگرداند.
شایان ذکر است که در روز بیستم سپتامبر ۲۰۱۳ "حسن دانایی فر" سفیر ایران در بغداد اعلام کرده بود که ۴۲۳ تن از عناصر گروهک تروریستی مجاهدین خلق که مشکل حقوقی ندارند، می توانند به ایران بازگردند.
وی افزود: ایران آماده بخشش آن دسته از عناصر این گروهک است که در عملیات قتل و کشتار شرکت نداشتند و هیچ شکایتی هم علیه آنان وجود ندارد.
این در حالی است که تعداد اعضای گروهک تروریستی مجاهدین خلق که خواستار بازگشت به ایران هستند، بسیار زیاد است اما سران این گروهک مانع از بازگشت آنان می شوند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران