دیدبان

توقف برق‌رسانی به مسکن مهر تهران

توقف برق‌رسانی به مسکن مهر تهران

به گزارش دیدبان به نقل از دنیای اقتصاد ، سید زمان حسینی در پاسخ به این سوال که یکسری از واحدهای مسکن آماده شده‌اند اما هنوز برق‌رسانی به آنها صورت نگرفته است، گفت: در حوزه استحفاظی برق منطقه‌ای تهران (تهران، البرز و قم) تاکنون بسترسازی برای مسکن مهر شده و آنها دارای برق فشار قوی و شبکه‌های توزیع برق هستند.
وی ادامه داد: تاکنون هر کجا که مسکن مهر احداث و شبکه توزیع برق ایجاد شده شرکت برق منطقه‌ای تمام اقدامات را انجام و به‌صورت کامل برق آنها را تامین کرده است.
اتمام ظرفیت تامین برق مسکن مهر
حسینی اضافه کرد: اما در حال حاضر ظرفیتی برای تامین برق واحدهای مسکن مهر نداریم و از اینجا به بعد باید یک مقدار اعتبارات و نقدینگی در اختیار ما بگذارند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران ادامه داد: ما پیش‌بینی کردیم برای اینکه برق کل مسکن مهر در ۳ استان را تامین کنیم ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، بنابراین این اعتبار اگر تامین شود می‌توانیم به هدف خود برسیم.
وی تاکید کرد: رئیس‌جمهور، مسوولان ارشد ذی‌ربط و وزرا به شدت دنبال این هستند که مشکل مسکن مهر را حل کنند بنابراین ما هم تلاش می‌کنیم و تمام توان خود را می‌گذاریم تا اگر اعتبار در اختیار ما بگذارند تامین برق واحدهای مسکن مهر را تسریع کنیم. حسینی تصریح کرد: تا الان تقریبا جایی نداریم که مسکن مهر آماده باشد و ما تامین برق را انجام نداده باشیم، اما از این به بعد با مشکل مواجه می‌شویم و باید از نظر مالی و اعتباری یک مقدار ما را حمایت کنند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران