دیدبان

آغاز ثبت‌نام عتبات دانشجویان

آغاز ثبت‌نام عتبات دانشجویان

به گزارش دیدبان به نقل از ایکنا ، حجت‌الاسلام سید محمد فقیهی، از آغاز ثبت‌نام عتبات عالیات دانشجویان خبر داد و گفت: از روز گذشته ثبت‌نام آغاز شده است و تا ۱۰ روز آینده ادامه دارد.
وی با اعلام این مطلب که ثبت‌نام دور جدید اعزام دانشجویان به عتبات عالیات با دوره‌های گذشته تفاوت دارد، گفت: به دانشجویانی که در سال جاری به عمره مفرده مشرف شده‌اند اعلام کرده‌ایم در صورت تمایل برای اعزام به عتبات عالیات با مسئول کاروان عمره خود مراجعه و ثبت‌نام کنند.
حجت‌الاسلام فقیهی افزود: دانشجویانی نیز که به عمره مشرف نشده‌اند برای ثبت‌نام به دفاتر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مراجعه و درخواست خود را ارائه و ثبت‌نام کنند.
وی زمان آغاز اعزام دانشجویان را اول آبان ماه اعلام کرد و گفت: دانشجویان اعزامی هفت روز در عتبات عالیات حضور خواهند داشت و شهرهای کربلا و نجف را زیارت خواهند کرد.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: بیشتر کاروان‌ها زمینی هستند اما در صورت تکمیل ظرفیت، کاروان‌های هوایی نیز اعزام خواهند شد و بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده با بانک تجارت این بانک مبلغ یک میلیون تومان وام به دانشجویان اعزامی به عتبات عالیات اختصاص می‌دهد.
وی همچنین گفت: ثبت‌نام این دوره به صورت اینترنتی نیست و قرعه کشی نیز صورت نخواهد گرفت بلکه با تکمیل ظرفیت کاروان‌ها، ثبت‌نام به اتمام خواهد رسید و سه هزار دانشجو طی دو ماه به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران