دیدبان

آماده باش مترو برای استقبال از مهرماه

آماده باش مترو برای استقبال از مهرماه

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، محسن نایبی افزود: در حال حاضر به طور معمول حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر با مترو سفر می کنند که پیش بینی می شود این تعداد در مهرماه به بیش از ۳ میلیون نفر در روز برسد.
وی از رایگان بودن خدمات مترو تهران برای دانش آموزان و دانشجویان در روز اول مهر خبر داد و گفت: پیش بینی می شود که در روز اول مهر مترو بیش از صد هزار دانش آموز و دانشجو را جابجا کند.
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: اکنون برنامه ریزی لازم برای به کارگیری حداکثر توان در تمامی بخشها صورت گرفته است که براین اساس ۵۵۵ واگن به صورت کامل تعمیر، بازبینی و نظافت می شوند تا به بهترین نحو آماده خدمات رسانی باشیم.
وی درباره افزایش حرکت قطارها گفت: فاصله گذر قطارها مثل روزهای عادی است اما این آمادگی وجود دارد که در زمان ازدحام قطارهای فوق العاده برای جابجایی بهتر و سریعتر مسافران انجام شود.
نایبی با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی زمان تردد قطارها در خط سه افزایش می یابد تصریح کرد: اکنون خط سه از ساعت ۷ تا ۲۰ فعال است که از ابتدای مهر تردد قطارها ساعت ۵:۳۰ صبح از مبادی حرکت آغاز و تا ۲۲:۳۰ دقیقه با فاصله گذر ۱۵ دقیقه ادامه خواهد داشت.
وی با تاکید بر آماده باش اورژانس در ایستگاههای امام خمینی (ره)، علم و صنعت، صادقیه، کرج، شهرری و بهشتی گفت: حضور عوامل انتظامات جهت ساماندهی ورودی و خروجی ایستگاههای مترو مخصوصا در ایستگاههای شلوغ نظیرایستگاههای پانزده خرداد، امام خمینی (ره) و صادقیه هم در نظر گرفته شده است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران