دیدبان

میزان رضایتمندی از بیمه‌ها اعلام شد

میزان رضایتمندی از بیمه‌ها اعلام شد

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت انوشیروان محسنی بند‌پی با اشاره به اینکه تا به امروز ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای دریافت دفترچه بیمه سلامت همگانی ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر دفاتر خود را دریافت کرده‌اند.
وی تصریح کرد:‌ طبق برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده طی یک ماه آینده مابقی دفاتر نیز آماده و در اختیار بیمه‌شدگان قرار می‌گیرد ضمن اینکه تعدادی از دفاتر بیمه نیز در دفاتر پیشخوان دولت آماده شده است اما ثبت‌نام کنندگان برای تحویل دفترچه‌ها هنوز مراجعه نکرده‌اند.
محسنی بند‌پی در پاسخ به این پرسش که چند درصد از مردم از روند بیمه سلامت همگانی راضی هستند، گفت: در این خصوص نظرسنجی صورت گرفته است که بالای ۹۰ درصد از افرادی که تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند از خدمات ارائه شده از سوی این بیمه راضی هستند.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، تصریح کرد: از زمان اجرای طرح بیمه سلامت همگانی خوشبختانه میزان هزینه‌های بیمه شدگان کاهش پیدا کرده است و امیدواریم بتوانیم در ماه‌های عادی خدمات بهتری را در حوزه بیمه‌ای ارائه کنیم.
وی افزود: با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و با دستور رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمات بیمه‌ای در سطح کشور گسترش پیدا کرده است و این در حالی است که سازمان بیمه سلامت تلاش کرده است در این مسیر گام‌های موثری را بردارد.
محسنی بندپی در پایان با تاکید بر اینکه هیچ سندی در سازمان بیمه سلامت برای پرداخت بدهی‌ها باقی نمانده است، گفت: هم اکنون بدهی‌های این سازمان به صفر رسیده است و ما براساس بررسی اسناد پزشکی، هزینه‌های درمانی را پرداخت می‌کنیم.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران