دیدبان

آب تهران نیاز به تصفیه ندارد

آب تهران نیاز به تصفیه ندارد

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، علیرضا نوذری پور اظهار داشت: املاح آب در نقاط مختلف استان تهران متفاوت است، بالاخره همه منابع آب تهران یکنواخت نیست.
وی افزود: در شهرهای مختلف استان نیز سختی آب لوله کشی متغیر است، اما بحث املاح؛ ربطی به بحث آلودگی و غیر قابل شرب بودن آب ندارد.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه اعتقاد داریم که آب تهران در تمام نقاطش از نظر بهداشتی مناسب برای شرب است، گفت: به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم که مردم برای افزایش کیفیت آب، از دستگاههای تصفیه آب استفاده کنند.
وی ادامه داد: آب لوله کشی منازل مسکونی شهر تهران در هیچ منطقه ای احتیاجی به این دستگاهها ندارد و گاهی این دستگاهها آسیب های جدی تری می زند.
این مقام مسئول در تشریح آسیبهای استفاده از دستگاههای تصفیه آب گفت: گاهی به دلیل عدم شناخت نحوه استفاده درست از این دستگاهها و گاهی به دلیل مناسب نبودن خود دستگاه، آب به اندازه آب مقطر تصفیه می شود و املاح مفید آب نیز از آن جدا می شود که استفاده از این نوع آب، به بدن انسان ضرر می زند.
نوذری پور با بیان اینکه ما به هیچ عنوان این دستگاهها را تأیید نمی کنیم، گفت: هیچ شرکتی از طرف ما وجود ندارد که مأموریت فروش و بازاریابی برای دستگاههای تصفیه آب را داشته باشد.
وی افزود: شرکت هایی که به صورت ارسال پیامک، تماس با تلفن ثابت و یا انتشار تبلیغات، اقدام به فروش دسستگاههای تصفیه آب می کنند مورد تأیید ما نیستند و اگر شرکتی عنوان کرد که از طرف آبفا مجوز دارد یا خود را شرکت تحت پوشش آبفای تهران معرفی کرد، دروغ گفته و اینکار نوعی شیادی است.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تأکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب تهران، سواستفاده از نام این شرکت را از سوی شرکت ها برای فروش محصولاتشان، از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد، گفت: اگر شرکت آب و فاضلاب قرار باشد که شبکه های دوگانه یا دستگاههایی را برای تأمین آب مردم در نظر بگیرد، حتما اطلاع رسانی رسمی می کند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران