دیدبان

تغییررویکردکمیته‌های انضباطی دانشجویان

تغییررویکردکمیته‌های انضباطی دانشجویان

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، دکترابوالحسن ریاضی با اشاره به نشست معاونان دانشجویی دانشگاه که طی دو روز گذشته در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد گفت: بحث عمده‌ای که در این دو روز مطرح شد پیدا کردن روش های جدید برای حل مشکلات رفاهی دانشجویان بود که برای این مسائل سه کمیسیون خوابگاه دولتی، خوابگاه خودگردان و تغذیه زیر نظر صندوق رفاه دانشجویان برگزار شد.
وی ادامه داد: همچنین درباره استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و ارایه تسهیلات به این بخش صحبت هایی شد که مدیریت خوابگاهها را برعهده بخش های غیردولتی بگذارند.
معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: بحث واگذاری فضاهای جانبی داخل دانشگاه به بخش خصوصی و کم کردن میزان تقاضا از غذاهای یارانه ای بحث دیگری بود که مطرح شد.
وی در مورد تغییرات آیین نامه انضباطی دانشجویان گفت: در مورد آیین نامه ها نیز تاکید و مقرر شد آیین رسیدگی در شیوه نامه شوراهای انضباطی با دقت تهیه شود.
ریاضی ادامه داد: آیین رسیدگی آن بخشی است که فرایند‌های بررسی را در بر می‌گیرد، برای اینکه رفتار سلیقه ای در این بخش صورت نگیرد و بررسی موارد ارایه شده به کمیته های انضباطی به لحاظ حقوقی درست تعریف شود، مقرر شد آیین رسیدگی در قالب شیوه نامه اجرایی تهیه شود. این بخش به همراه آموزش دبیران کمیته‌های انضباطی دانشگاه ها توسط معاونت دانشجویی برای ترم جاری اجرا می شود.
وی اظهار داشت: معاونان دانشجویی تاکید کردند که در کمیته‌های انضباطی رویکرد تربیتی باشد تا تنبیهی.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران