به گزارش دیدبان به نقل از خانه ملت ، بسیاری از شبکههای تلویزیونی از حضور زنانی پر شده است که در خدمت آگهیهای بازرگانی درآمدهاند. ظاهرا صدا و سیما هم عفاف و هم حجاب را در پوششی میبیند که موی خانمها دیده نشود و غافل است از مدلهای حضوری که آنان در این آگهیها حضور پیدا میکنند که هم با مصادیق عفاف مغایر است و هم با مصادیق حجاب.
به برکت اقدام صدا و سیما، فروش کالاهایی که خانمها در وضعیت فعلی در خدمت تبلیغ آنها قرار دارند بالا رفته است و زن، جایگاه واقعی خود را بازیافته است. این کشف جدید را به صدا و سیما تبریک میگویم.»