دیدبان
ضرغامی:

نابرابری تاریخی فضای رسانه‌ای را مدیریت کردیم

نابرابری تاریخی فضای رسانه‌ای را مدیریت کردیم

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ،‌ عزت‌الله ضرغامی رییس سزمان صداوسیما در بازدید از صداوسیمای یزد با اشاره به زیر ساخت‌های ایجاد شده فنی، تولیدی و تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد در مراکز صدا و سیما گفت: امروز سازمان رسانه ملی با برخورداری از 33 شبکه تلویزیونی استانی که اکثرا بیست و چهار ساعته شده‌اند ظرفیت عظیم و بی‌بدیل جمهوری اسلامی در مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن در فضای رقابتی به شمار می‌رود.

رئیس رسانه ملی با اشاره به کاهش شدید اعتبارات ریالی و ارزی در دو سال اخیر گفت: در شرایطی که دشمنان سرمایه گذاری بی‌سابقه‌ای در حوزه رسانه انجام داده‌اند، توانسته‌ایم با تغییر رویکرد و نوآوری در ارائه تولیدات رسانه‌ای، این نابرابری تاریخی را مدیریت کنیم.

ضرغامی افزود: شبکه‌های جدید موضوعی در صداوسیما که با هدف احترام به مخاطب و افزایش قدرت انتخاب آنان راه اندازی شده، توانسته‌اند با حداقل اعتبارات و اعمال مدیریت ((داشته‌ها)) توفیقات زیادی در جذب مخاطب و ارتقاء رضایتمندی آنان به دست آورد.

رئیس رسانه ملی پیشرفت‌های این مرکز را در تولیدات انواع ساختارهای رسانه‌ای، ‌ باوجود کاهش شدید اعتبارات تحسین برانگیز خواند.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟