دیدبان

برخورد وزارت اطلاعات با شبکه‌های ماهواره‌ای فرقه‌ شیرازی‌ها

برخورد وزارت اطلاعات با شبکه‌های ماهواره‌ای فرقه‌ شیرازی‌ها

به گزارش دیدبان به نقل از جهان ، با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دفاتر تولید تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای که در چهار استان کشور به طور مخفیانه و غیرقانونی در راستای ایجاد اختلافات مذهبی و تشدید تفرقه در جهان اسلام وتخریب وجهه تشیع فعالیت می‌کردند، شناسایی گردیده وبا حکم قضایی تعطیل و عوامل آنها بازداشت شدند.
پیش از این جهان نیوز در خبری تحت عنوان "سیستم ماهواره‌ای فرقه شیرازی در قم و هشدار به مسئولان" نسبت به فعالیت‌های این فرقه منحرف هشدار داده بود که خوشبختانه با واکنش مثبت نهادهای مسئول مواجه شد.
در ادامه این بیانیه آمده است: "برخی از این شبکه های ماهواره‌ای که مرکز پخش آنها در انگلیس و امریکاست توسط این دفاتر و عوامل آن در استانهای قم، اصفهان، تهران و خراسان‌رضوی به پشتیبانی از برنامه‌های اختلاف‌افکنانه در جهان اسلام مبادرت می‌کردند.
بر اساس این گزارش، این شبکه‌ها در راستای اهداف برخی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و تأمین اهداف استکبار جهانی فعالیت نموده و در جهت مخدوش نمودن وحدت و مصالح جهان اسلام در پوشش برنامه های مذهبی و شعائر اسلامی فعالیت می‌کردند.
اختلاف افکنی بین پیروان مذاهب اسلامی از طریق توهین و افترا به مقدسات آن‌ها، اهانت به علمای جهان اسلام‌، اعلام هفته برائت در مقابل هفته وحدت‌، تبلیغ و ترویج سبک‌های غلط‌،‌ خرافی و خشن عزاداری‌‌، محور و رویکرد اصلی برنامه‌های تولیدی این دفاتر بوده است."

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران