دیدبان

خوش رقصی بازرگان عراقی برای رهبر داعش!

خوش رقصی بازرگان عراقی برای رهبر داعش!

به گزارش دیدبان به نقل از شیعه نیوز ، "خمیس الخنجر" بازرگان عراقی مورد حمایت قطر که همواره میان امان، دبی و اربیل در تردد است در صفحه فیس بوک ، عید فطر را به "ابوبکر بغدادی" رهبر داعش فرا خواند.
وی که چندی پیش با رهبر داعش بیعت کرده بود در اظهارت اینترنتی خود خطاب به بغدادی نوشت: من، اموال، خانواده و تمام عشیره ام فدای تو باشد ای امیر!
وی در ادامه افزود: تمام کشورهای جهان و کشورهای همسایه مطمئن باشند مبارزه ما برای آزادسازی کشور و اقامه یک نظام اسلامی است ، من به شیعیان عراق میگویم که حکومت عراق را رها کنند تا یک حکومت اسلامی آزاد تاسیس شود.
"الخنجر" با کمکهای مالی به عشایر مخالف دولت "نوری مالکی" و عناصر مسلح و تروریستها در عراق برای کسب امتیازات سیاسی و مشارکت در روند سیاسی عراق تلاش می کند.
بسیاری از شخصیت‌های سیاسی عراق و بازرگانان مقیم اربیل، امان و دوحه روابط خود با گروه‌های مسلحی که در پی ایجاد ناامنی در عراق هستند، پنهان می کنند. از سوی دیگر عناصر داعش و بقایای حزب بعث صدامی در حال همکاری با یکدیگر هستند و افرادی مانند خنجر، "فاضل الدباس" و "ایاد علاوی" همچنان با سرکرده‌های بعث در اردن در ارتباطند."

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران