دیدبان

واکنش زری‌بافان به تفحص از بنیاد شهید

واکنش زری‌بافان به تفحص از بنیاد شهید

به گزارش دیدبان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مسعود زری‌بافان در واکنش به تحقیق و تفحص صورت گرفته از بنیاد شهید و امور ایثارگران و این که گفته می‌شود تخلفاتی در دوران وی صورت گرفته است، گفت: هیچ تخلفی نشده، هر چه باشد معلوم خواهد شد.
وی در خصوص این که برخی‌ها معتقدند در جریان تحقیق و تفحص مشخص شد که کالاهای لوکس تحت عنوان کالاهای مورد نیاز جانبازان وارد کشور شده است، اظهار داشت: این موارد در زمان مدیریت من نبوده و هیچ چیزی را وارد نکردیم.
زری‌بافان با بیان اینکه هر موردی که دارند بگویند، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۹۱ به عنوان پاک‌ترین نهاد شناخته شد.
وی اظهار داشت: هیچ تخلفی صورت نگرفته و صرفا دو مورد بوده که آن هم درزمان مدیریت بنده در بنیاد نبود بلکه خود بنده آن را پیگیری و کشف کردم.
زری‌بافان تصریح کرد: آن دو مورد تخلف هم در مورد موسسه‌ای وابسته به ایثارگران بود که به عنوان مدعی حقوق ایثارگران پیگیر شدم و حکم بازداشت و توقیف اموال را گرفته و اموال را برگرداندم.
رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در بنیاد هیچ مسئله‌ای نیست اگر چیزی است بگویند البته بعد از قرائت گزارش تحقیق و تفحص در صحن، این گزارش به قوه قضاییه خواهد رفت و آن‌جا معلوم می‌شود.
گفتنی است، چندی پیش سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس از قرائت گزارش تحقیق و تفحص تا چند روز آینده در صحن علنی مجلس خبر داده بود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران