دیدبان

آخرین تغییرات در وزارت آموزش و پرورش

آخرین تغییرات در وزارت آموزش و پرورش

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، مجید قدمی با حکم وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس جدید سازمان آموزش و پرورش استثنایی منصوب شد.
متن کامل حکم وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی» منصوب می شوید .
امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای رییس جمهور با مشارکت و همفکری مدیران، کارشناسان و مسئولان استان در جهت تحقق اهداف و وظایف سازمان به ویژه موارد زیر اهتمام داشته باشید:
برنامه‌ریزی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان استثنایی در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش.اجرای طرحهای شناسایی و گزینش کودکان و دانش‌آموزان استثنایی کشور. تهیه و اجرای طرحهای پژوهشی در زمینه آموزش و پرورش گروههای مختلف کودکان و دانش‌آموزان استثنایی.
برقراری ارتباط مداوم با مؤسسات داخلی و سازمانهای بین‌المللی ذیربط به منظور کسب تازه‌ترین اطلاعات مربوط به آموزش گروههای‌مختلف کودکان و دانش‌آموزان استثنایی و بهره‌برداری از آخرین پژوهشهای علمی جهان در تهیه برنامه‌های آموزشی و پرورشی . ارزشیابی کار معلمان و مربیان کودکان و دانش‌آموزان استثنایی و همچنین مسئولان مراکز و آموزشگاهها و آموزش و راهنمایی آنان در جهت‌حل مشکلات و مسائل مربوط به آموزش و پرورش استثنایی. فراهم نمودن زمینه‌های لازم جهت تألیف و ترجمه و نشر کتب سودمند و سایر امکانات برای پدران، مادران و معلمان کودکان استثنایی .جلب کمکهای مادی و معنوی مردم، سازمانها، مؤسسات و انجمنهای توانبخشی برای بهبود وضع آموزش و پرورش کودکان و دانش‌آموزان‌استثنایی و توسعه و تجهیز این مراکز.

همچنین با حکم وزیر آموزش و پرورش ابراهیم طلایی به عنوان رئیس جدید پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش منصوب شد.
پیش از این نامدار عبداللهیان به عنوان رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی فعالیت می‌کرد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران