دیدبان

افتتاح قرارگاه ساماندهی سواحل در مازندران

افتتاح قرارگاه ساماندهی سواحل در مازندران

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، سردار مسعود جعفری نسب شامگاه شنبه در مراسم افتتاح قرارگاه ساحلی، هدف از ایجاد این قرارگاه را برقراری آرامش و آسایش برای مردم و مسافران بیان کرد و گفت: طرح سالمسازی دریا از 17 خرداد آغاز شد و تا پایان تعطیلات تابستانی ادامه دارد و هدف از آن خدمت به مردم است.

جعفری نسب با اشاره به اینکه نگاه پلیس نسبت به سال گذشته فراتر رفته است افزود: طرح سالمسازی دریا در چند محور از جمله در حوزه دریابانی اجرا می شود تا برای کسانی که از بستر دریا استفاده می کنند دچار غرق شدگی و مشکل نشوند.

وی گفت : درحوزه یگان ویژه و نیروی انتظامی حفظ و حراست از اموال، مبارزه با سارقین و اراذل و اوباش، کنترل و برخورد با مزاحمین نوامیس مردم و برخورد شدید با کسانی که در ملا عام شرب خمر می کنند از اهداف است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه 95 درصد افراد حجاب عرفی جامعه را رعایت می کنند، گفت: مقررات عفاف و حجاب در این طرح به خوبی اجرا خواهد شد زیرا اولین خسارت کسی که حجاب را رعایت نمی کند به خودش خواهد خورد.

وی افزود : در زمینه فرهنگی نیازی به پلیسی کردن سواحل نیست و کارهای فرهنگی باید توسط متولیان امر صورت گیرد.

جعفری نسب گفت: خلافکاران باید هزینه جرم خود را پرداخت کنند و فضا برای مردم به گونه ای مهیا شود که برای امنیت هزینه ای را پرداخت نکنند.

وی با اشاره به اینکه افتتاح طرح قرار گاه ساحلی پلیس در 16 شهری که کنار ساحل قرار دارند اجرا می شود افزود : 99 درصد مسافران، مردمان سالم و خوبی هستند و یک درصد باقی هم کسانی هستند کا شمال را برای حیات خلوت بزه خود انتخاب می کنند و با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: همه مغازه ها، ویلاها و محله هایی غیر مجاز بسته خواهند شد و با حرمت شکنان ماه رمضان نیز بشدت برخورد می شود.

82 طرح سالمسازی دریا در 338 کیلومتر نوار ساحلی مازندران اجرا شده است.

 

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران