دیدبان

بزرگترین سانسورچی‌ها غربگراها هستند

بزرگترین سانسورچی‌ها غربگراها هستند

به گزارش دیدبان به نقل از کیهان ، در ابتدای این مراسم، سعید حسینی مدیر مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت‌افزار اسلامی-ایرانی بیان داشت: جمعی از بچه‌های فرهنگی و انقلابی آن هم صددرصد به صورت غیرانتفاعی  این مجمع را تشکیل داده‌اند. مقام معظم رهبری فرموده بودند از گوشه کشور جوان‌‌های فرهنگی دغدغه‌هایی را می‌بینند و آنها را احیا می‌کنند و منتظر کسانی نیستند. این مجمع با همان هدف برپا شده است.
در این مراسم وحید جلیلی، نویسنده و روزنامه‌نگار، گفت: جریان‌هایی دست به دست هم دادند که مسائل فرهنگی کشور دیده نشوند و به نوعی کشور از ظرفیت فرهنگی خود استفاده نکند. اما جناح فرهنگی مؤمن و انقلابی، هم‌اکنون بزرگترین جریان ضدسانسور است. این جناح و این جریان فرهنگی فعال و مؤمن کشور که با هیچ جریان سیاسی عقد اخوت نبسته و سرسپرده هیچ گروه و جریان سیاسی و تابلویی نیست، بزرگترین جریان ضد سانسور در ایران است. یعنی جریان ضد فیلتر کشور است، آن هم به دلیل اینکه اکنون همه جریان فرهنگی غرب و غرب‌زده تمام تلاششان بر این است که در فرهنگ کشور ما سانسور اعمال شود و بسیاری از مطالب و مسائل گفته نشود. یعنی آنها تلاش دارند که قهرمانان 8 سال دفاع مقدس ما و شهدای هسته‌ای و بسیاری دیگر از این موارد در حوزه کتاب، تئاتر، سینما و بسیاری دیگر از حوزه‌های دیگر نفوذ پیدا نکنند.
وی افزود: خوشبختانه حرکتی به صورت خودجوش توسط فعالان جناح فرهنگی مؤمن و انقلابی از دو، سه سال پیش آغاز شده، که همچنان زنده است و ان‌شاءالله به افق‌های روشن‌تری نگاه می‌کند که امیدواریم این حرکت بتواند اهدافی که در نظر دارد را محقق کند.
جلیلی تصریح کرد: وزارت ارشاد در طی سالیان دراز در حوزه نوشت‌افزار بسیار ضعیف عمل کرده و به نوعی به مسئولیت خود عمل نکرده است.
مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی افزود: کشورهای غربی با حمایت همه دستگاه‌هایشان درباره اشغال تهران فیلم می‌سازند اما اگر ما بخواهیم در سطح خیابان‌های کشورمان بیلبوردی نصب کنیم هزاران فشار بر ما وارد می‌شود. جنگ واقعی فرهنگی این‌گونه آغاز شده است و مقام معظم رهبری بارها به این مطالب حتی در دیدار با اعضای خبرگان نیز اشاره داشته‌اند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران