دیدبان

قلیانی ها تهدیدی برای بهداشت عمومی

قلیانی ها تهدیدی برای بهداشت عمومی

به گزارش دیدبان به نقل از ایسنا ، مجید کاکی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان ایلام اظهارکرد: دستگاهای مربوطه باید بیشتر به وظایف خود در راستای مبارزه با موادمخدر عمل کنند.

وی با بیان اینکه اگر مردم احساس کنند کار رها شده احساس ناامنی در جامعه پیش می‌آید افزود: کار باید در این حوزه جدی گرفته شود.

کاکی ادامه داد: نباید در عرصه مقابله و پیشگیری به صورت جزیره‌ای عمل شود باید با برنامه‌ریزی درست و هماهنگ همه دستگاه‌های به مبارزه با این پدیده بپردازند.

معاون اجتماعی فرماندار ایلام با اشاره به اینکه در ایام تابستان به برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان توجه جدی و درست شود خاطرنشان کرد: برنامه‌ها باید با ذائقه جوانان و نوجوانان همسو شود.

وی با تاکید بر اینکه در راستای مصرف موادمخدر احساس ناامنی می‌کنیم تصریح‌کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی قاطع و در اسرع وقت به پرونده‌های موادمخدر رسیدگی کنند تا آثار مثبت آن در جامعه دیده شود.

کاکی با بیان اینکه موفقیت در این حوزه بدون کمک مردم و سازمان‌های مردم نهاد دست یافتنی نیست افزود: دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها بیشتر در حوزه آگاهی‌افزایی تلاش کنند.

معاون فرماندار ایلام ادامه‌داد: قاچاقچی عمده موادمخدر در استان نداریم بیشتر به صورت خرده‌فروشی عمل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قلیانی‌ها تهدیدی جدی علیه بهداشت عمومی هستند و باید به صورت جدی در این زمینه برخورد شود خاطرنشان کرد: طبق روال گذشته باید قلیانی‌ها پلمب شوند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران