دیدبان

تبدیل شدن مدارس غیرانتفاعی به بنگاه های اقتصادی

تبدیل شدن مدارس غیرانتفاعی به بنگاه های اقتصادی

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، سید حمیدرضا طباطبایی، نماینده مردم خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در نطق میان ‌دستور خود در صحن علنی با محکوم کردن اقدامات تروریستی داعش خطاب به رئیس‌ جمهور که از تعداد زیاد سؤالات و تذکرات نمایندگان گله‌مند است، اظهار داشت: نمایندگان مجلس وظیفه دارند تا نقاط ضعف را بیان کنند، وقتی دولتمردان به تذکرات شفاهی ما بی‌توجهی نشان می‌دهند، ناگزیریم از حق قانونی خود دفاع کرده و ناچار به استیضاح می‌شویم، بنابراین خواهشمندم به نامه‌های نمایندگان توجه کنید.
وی در ادامه به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و افزود: سال‌هاست که گازرسانی به خور و بیابانک موکول به اجرای خط ۱۱ سراسری شده است و مذاکرات و مکاتبات ما در دولت تأثیری نداشته است که امیدواریم هر چه زودتر این منطقه که بیش از یک سوم استان اصفهان را در بر می‌گیرد، از گاز بهره‌مند شوند.
طباطبایی نائینی با اشاره به مشکلات آب شهرستان نائین خاطرنشان کرد: تاکنون دو مورد مصوبه هیأت وزیران در این باره داشته‌ایم که در دولت توجهی به آن نشده است، از استاندار اصفهان مصرانه می‌خواهم تا مصوبات قبلی را مورد توجه قرار دهند.
وی با ابراز تأسف از اینکه رؤسای سازمان میراث فرهنگی و گردشگری عمدتاً افراد سیاسی بوده‌اند، گفت: دو شهر نائین و خور از آثار باستانی بسیاری برخوردارند که به ‌تدریج در حال تبدیل شدن به خاک هستند که توجه بیشتر مسئولان این سازمان را می‌طلبد.
نماینده مردم نائین با یادآوری دو سال پیگیری مداوم خود نسبت به راه‌اندازی مجتمع پتاس خور و بیابانک تصریح کرد: این مجتمع هفت سال است که احداث شده و دو سال پیش نیز به صورت تبلیغاتی افتتاح شد، اما پس از دو روز کار کردن تعطیل شد.
وی این تعطیلی را ناشی از اختلاف مسئولان خواند و با اشاره به اینکه سوء مدیریت در وزارت صنعت این سرمایه ملی را به نابودی می‌کشاند در مورد معدن سنگ آهن حوزه انتخابیه خود ادامه داد: این معدن بعد از چند سال بهره‌برداری نمی‌شود.
نائینی طباطبایی در پایان نطق خود خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس غیرانتفاعی در تهران و دیگر شهرها تبدیل به بنگاه‌های اقتصادی شده است و لازم است که وزیر آموزش و پرورش توجه کافی به این موضوع داشته باشد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران