دیدبان

کشف یک تن مواد مخدر در خراسان رضوی

کشف یک تن مواد مخدر در خراسان رضوی

به گزارش دیدبان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار سرتیپ بهمن امیری مقدم اظهار کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر از یک هفته قبل، ردزنی‌های اطلاعاتی درباره شناسایی و انهدام شبکه‌های قاچاق مواد افیونی را در دستور کار خود قرار دادند.

امیری مقدم بیان کرد: ماموران انتظامی شب گذشته در ردزنی سومین شبکه بزرگ قاچاق مواد مخدر در محور بردسکن به سبزوار که مسیر تردد سوداگران مرگ بود کمین کردند و ساعت 23:40 برای دستگیری اعضای شبکه که با سه خودروی زانتیا، پژو 405 و پژو پارس مواد مخدر را حمل می‌کردند وارد عمل شدند.

وی اظهار کرد: قاچاقچیان قصد فرار از صحنه را داشتند که پلیس با شلیک تیر هوایی و سپس تیراندازی به سمت سه خودرو قاچاقچیان را زمین گیر کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: در این عملیات دو تن از قاچاقچیان که 35 و 40 سال سن دارند از ناحیه کتف و پا بر اثر اصابت گلوله زخمی و پنج مرد و سه زن از دیگر اعضای شبکه دستگیر شدند.

امیری مقدم گفت: پلیس در بازرسی از خودروهای توقیف شده 407 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کرد، این در حالی است که تیم‌های دیگری از جان برکفان مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی نیز به طور همزمان اعضای دو گروه دیگر از شبکه قاچاق مواد مخدر که به سمت مشهد و در پلیس راه باغچه و بزرگراه شهید کلانتری در حرکت بودند را در عملیات غافلگیرانه خود دستگیر و با توقیف سه خودروی بنز 10 تن، وانت بار و سواری پراید قریب به 250 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و چهار سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در هفته گذشته بزرگترین شبکه قاچاق هروئین را با کشف 330 کیلوگرم مواد مخدر و همچنین دومین شبکه بزرگ قاچاق مواد افیونی را با کشف 100 کیلوگرم تریاک و دستگیری 10 سوداگر مرگ متلاشی کرده‌اند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران