دیدبان

فعالیت ۲۲ فروند کشتی تجاری در دریای خزر

فعالیت ۲۲ فروند کشتی تجاری در دریای خزر

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، اظهار کرد: مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت امروز با حضور بیش از 92 درصد از مجموع سهامداران تشکیل شد.

وی با بیان اینکه شرکت کشتیرانی دریای خزر تنها شرکت ناوگان ملی کشور در دریای خزر است، افزود: در این جلسه که با حضور اعضای هیئت مدیره و سهامداران کشتیرانی دریای خزر برگزار و به ازای هر سهم  350 ریال سود تقسیم کرد که به تصویب اعضا رسید.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر با اشاره به اینکه شرکت کشتیرانی دریای خزر دارای 22 فروند کشتی حمل کالای عمومی در دریای خزر است، گفت: کشتی‌های این شرکت در بنادر انزلی، آستارا، نوشهر ، فریدون کنار، امیر آباد، باکو ، ترکمن باشی، ماخاچ کالا، اوکتائو قزاقستان و آستراخان فعالیت حمل و نقل کالا دارند.

غنجی  با اشاره به اقلام محصولات صادراتی و وارداتی توسط این شرکت از دریای خزر، خاطرنشان کرد: سیمان، کلینکر، لوازم ساختمان، میوه و تره بار عمده محصولات صادراتی و  آهن، چوب، تجهیزات صنعتی،گندم، غلات و دانه‌های روغنی را از عمده محصولات وارداتی برشمرد.

وی تصریح کرد: تبادل این محصولات عمدتا به کشورهای روسیه، قزاقستان، ترکمنستان و جمهوری آذربایجان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر عملکرد شرکت کشتیرانی دریای خزر در سال 92 در مقایسه با سال 91 را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حمل کالا در سال 92 یک میلیون و 952 هزار و 183 تن بوده که در مقایسه با یک میلیون و 778 هزارو 678 تن در سال 91 با 10 درصد افزایش روبه رو بوده است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران