دیدبان

رسوایی اخلاقی موسس «آزادی های یواشکی»

رسوایی اخلاقی موسس «آزادی های یواشکی»

به گزارش دیدبان به نقل از مشرق ، «مسیح. ع» که با سایت‌های ضدانقلاب و شبکه‌هایی چون «بی بی سی فارسی» و «من و تو» همکاری می‌کند و اخیرا به دستور سازمان تروریستی ام آی ۶ انگلیس، مأمور اجرای یک پروژه ضداخلاقی به نام آزادی‌های یواشکی در فضای مجازی شده بود، چندی پیش به داشتن فساد اخلاقی اعتراف کرده بود. به تازگی نیز برخی سایت‌ها، عکس‌هایی که حاکی از فقدان قید و بند اخلاقی نزد این خبرنگار است را منتشر کرده اند.
گفتنی است، یکی از طرح‌های دولت‌های غربی علیه جمهوری اسلامی ایران، ترویج اباحه‌گری اخلاقی است. این دولت ‌ها که از براندازی نظام جمهوری اسلامی با ترفندهای سیاسی و اقتصادی و نظامی ناامید شده اند، ترویج ابتذال و فساد در جامعه ایران را آخرین راه حل برای تحقق سیاست‌های خود درباره ایران یافته اند. متأسفانه برخی از رسانه‌های مدعی اصلاحات نیز -خواسته یا ناخواسته- به این سیاست دامن می‌زنند.
«مسیح. ع» هنگامی که در روزنامه منسوب به مهدی کروبی فعالیت می‌کرد در تور «ام.آی.6» انگلیس قرار گرفت. این اتفاق به یکی از اعضای شورای سردبیری «اعتماد ملی» گوشزد شد اما واکنشی در پی نداشت. «مسیح.ع» که در میان دوستانش به جوجه اردک زشت مشهور است گاهی با برخی چهره‌های داخل کشور تماس می‌گیرد و اقدام به تخلیه تلفنی می‌کند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران