دیدبان

افتتاح واحد نخست پالایشگاه فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس‌جنوبی

افتتاح واحد نخست پالایشگاه فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس‌جنوبی

به گزارش دیدبان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سهراب دزفولی با بیان این که هم اکنون حدود 10 پیمانکار اصلی به همراه پیمانکاران فرعی با بیش از 4 هزار نیروی کار در بخش خشکی فازهای 17 و 18 مشغول کار هستند، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای کاری در این دو فاز میدان مشترک پارس جنوبی بزودی باید حداقل 60 تا 70 درصد به تعداد نیروها و تجهیزات شرکت در این پروژه افزوده شود.

دزفولی با اشاره به عملکرد شرکت اویک در زمینه ساخت واحدهای شیرین سازی پالایشگاه فازهای 17 و 18 پارس جنوبی گفت: هم اکنون پیشرفت تعهدهای شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران (IPMI) در این پروژه حدود 85 درصد است.

وی با تاکید بر این که طی چند ماه گذشته بسیاری از مشکلات پالایشگاه فازهای 17 و 18 پارس جنوبی برطرف شده است، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی تا پایان خردادماه بخشهایی از این پالایشگاه از جمله، بخارآب، هوای فشرده و نیتروژن به کارفرما تحویل داده خواهد شد.

مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران (IPMI) گفت: هم اکنون حدود پنج هزار نیروی کار در بخش خشکی فازهای 17 و 18 مشغول به کار هستند که برای وارد مدار شدن واحد نخست تا شهریورماه باید این تعداد به هفت هزار نفر افزایش پیدا کند.

وی گفت: همه پروژه هایی که شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران متعهد است در فازهای 17 و 18 پارس جنوبی انجام دهد، امسال تحویل کارفرما می‌شود.

منبع: تسنیم

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران