دیدبان

اظهارات نوبخت پس از بازدید از مناطق سیل زده گیلان

اظهارات نوبخت پس از بازدید از مناطق سیل زده گیلان

به گزارش دیدبان به نقل از مهر، محمدباقر نوبخت بعدازظهر جمعه پس از بازدید از منطقه سیل زده کوه خیل فراش محله بهشهر در جمع مردم این منطقه اظهار داشت: در سال های اخیر بروز سیل در مازندران مشکلات عمده ای را ایجاد کرده است که رفع این مشکلات نیازمند هم اندیشی مسئولان در زمینه های مختلف و ریشه یابی اصلی سیل است.

وی با بیان این که لایروبی انهار و کانالها ایجاد سد سرشاخه گیر و آبخیزداری مناسب در ارتفاعات باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد یادآور شد: اجرای آبخیزداری و لایروبی از مسایل مهم در کاهش خسارت های ناشی از سیل و آبگرفتگی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نوبخت همچنین گفت: هدایت آب از جنگل و بالادست به سمت دریا از جمله مسایلی است که در دستور کار قرار دارد و تلاش داریم تا این مساله را در ماه های آینده اجرایی کنیم.

معاون راهبردی رئیس جمهور با بیان اینکه در حال حاضر اعتباراتی به صورت تنخواه در اختیار مسئولان برای سیل مازندران قرار می گیرد ادامه داد: باید برآورد جدید از خسارت های سیل در مازندران در اختیار ما قرار گیرد.

نوبخت ضمن اعلام نگرانی رئیس جمهور برای مردم مناطق سیل زده مازندران افزود: همه مناطق سیل زده مازندران مورد توجه ما است و رسیدگی به این مناطق در دستور کار ما قرار دارد و باید با برنامه ریزی توسط مسئولان استانی اطلاعات دقیق از خسارت سیل جمع آوری شود تا با انجام کارشناسی های لازم اعتبار مدر نیاز اختصاص یابد.

فرماندار بهشهر نیز با بیان اینکه سیل چند روز گذشته در بهشهر حدود 170 میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشته است یادآور شد: این خسارت ها در بخش های مختلف منازل مسکونی، راه و جاده سازی، زیرساخت ها و بخش کشاورزی بوده است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران