دیدبان

فراخوان جدید برای اعزام به خدمت وظیفه عمومی

فراخوان جدید برای اعزام به خدمت وظیفه عمومی

به گزارش دیدبان به نقل از شهدای ایران، تمام مشمولان ساکن تهران بزرگ دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال۱۳۹۳هستند، باید رأس ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۱۹ خردادماه به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش ابلاغ شده است حضور پیدا کرده تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
تمام مشمولان ساکن سایر استانهای کشور دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال ۱۳۹۳ هستند، باید رأس ساعت ۷ صبح دوشنبه ۱۹ خردادماه به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش ابلاغ شده است حضور پیدا کرده تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
به موجب قانون تمام متولدین سال های ۱۳۵۵ تا پایان خرداد ماه سال۱۳۷۵ مشمول قانون خدمت وظیفه عمومی بوده و باید برای تعیین تکلیف مشمولیت خود را به سازمان معرفی کنند.
چنانچه این افراد در مهلت های مقرر قانونی خود را به سازمان معرفی کنند، غایب شناخته شده وطبق ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه ونسبت به دریافت برگ مذکور و بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
همچنین سازمان وظیفه عمومی ناجا یادآورشد: عدم حضور به موقع در زمان و محلهای تعیین شده غیبت محسوب می شود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران