دیدبان

هزار پایگاه قرآن در نواحی مقاومت تهران همزمان با عید مبعث

هزار پایگاه قرآن در نواحی مقاومت تهران همزمان با عید مبعث

به گزارش دیدبان به نقل از سازمان قرآن و عترت، دکتر رحیم قربانی مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از راه اندازی هزار پایگاه قرآنی در روز هفتم خرداد خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران، یک شبکه قرآنی ـ مردمی در سطح تهران ایجاد می شود که در این راستا فعالیت‌های قرآنی آغاز شده است.

قربانی تصریح کرد: 23 مرکز قرآن و عترت در نواحی مقاومت بسیج تهران بزرگ و همچنین 13 مرکز تخصصی در اقشار مختلف بسیج راه‌اندازی شده است که همه این فعالیت‌ها در راستای گسترش همان شبکه قرآنی ـ مردمی در سطح تهران انجام شده است.

مسئول  سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ با اشاره به اینکه برای تکمیل گسترش این شبکه اقدام به راه‌اندازی پایگاه‌های قرآنی کرده‌ایم گفت: در نظر داریم در هر محله و پایگاهی که در آن نواحی مقاومت بسیج فعالیت دارند یک پایگاه قرآن و عترت نیز راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، هزار واحد قرآن و عترت در هزار واحد بسیج راه‌اندازی می شود که مراسم افتتاحیه این پایگاه های قرآنی روز چهارشنبه هفتم خرداد ماه همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) با حضور مسئولان سپاه در حسینیه حضرت زهرا (س) سپاه برگزار می شود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران