دیدبان

بازگشایی مجدد واحد آکسفورد دانشگاه آزاد تا مهر‌ماه

بازگشایی مجدد واحد آکسفورد دانشگاه آزاد تا مهر‌ماه

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، همایش توجیهی واحد آکسفورد از سوی معاونت بین‌الملل دانشگاه آزاد در سالن آمفی تئاتر دانشکده زبان‌های خارجی واحد تهران مرکز با حضور جمعی از روسای‌ واحدهای دانشگاهی برگزار شد.

سید‌جواد انگجی معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی در این همایش در خصوص بازگشایی مجدد واحد آکسفورد، گفت: دانشگاه آزاد واحد آکسفورد تا مهرماه فعال می‌شود و دانشجویان رشته‌های ادبیات انگلیسی از ترم آینده با توجه به علاقه و خواسته خودشان می‌توانند در واحد آکسفورد به ادامه تحصیل بپردازند.

 حسین مقدم معاون آموزشی واحد آکسفورد نیز از حمایت میرزاده و توجه وی به واحد آکسفورد و همکاری مدیران معاونت بین‌الملل دانشگاه آزاد قدردانی کرد و گفت:  بدون توجه و کمک این افراد واحد آکسفورد نمی‌توانست به فعالیت خود ادامه دهد.

وی افزود: دانشگاه آزاد وارد مرحله جدیدی از حیات علمی و تحقیقاتی خود می‌شود و با توجه به حساسیت  سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و ریاست دانشگاه محوریت دانشگاه روی دو مطلب کیفی‌سازی و بین‌المللی شدن دانشگاه شکل می‌گیرد که این دو مقوله از هم جدا نیستند و باید با هم انجام شود.

وی گفت: وظیفه خطیری که ریاست دانشگاه بر عهده معاونت بین‌الملل دانشگاه گذاشت، تدوین سند راهبردی بین‌المللی شدن دانشگاه است که باید به این سند کمک کرد تا وارد فعالیت جدیدی شود و این رسالت اکنون بر دوش همه ماست و باید تلاش کنیم و اگر می‌خواهیم به رتبه شناخته شده تبدیل شویم، از امروز باید به آن پرداخت.

در این همایش جلسه‌ای با حضور دانشجویان گروه زبان دانشکده تهران مرکز تشکیل و توضیحات لازم به آنها داده شد.

دانشجویان با توجه به توضیحات داده شده به طرح سوال پرداختند و معاون آموزشی واحد آکسفورد به تمامی سئوالات پاسخ داد.

همایش توجیهی دیگری درخصوص واحد آکسفورد، روز یکشنبه 4 خرداد با حضور مقدم معاون آموزشی واحد آکسفورد و جمعی از رؤسای واحدهای دانشگاهی در واحد کرج برگزار خواهد شد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران