دیدبان

شرکت ملی حفاری در قالب هلدینگ واگذار می شود

شرکت ملی حفاری در قالب هلدینگ واگذار می شود

به گزارش دیدبان به نقل از شانا، رکن الدین جوادی بعدازظهر روز گذشته (٣٠ اردیبهشت ماه) در جریان بازدید از شرکت ملی حفاری ایران، با اشاره به اصل ٤٤ قانون اساسی و تصمیم برای واگذاری برخی شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد:  بهترین شکل واگذاری این است که این شرکت را به صورت بخش بخش به شرکت های محدودتری تحت هلدینگ شرکت ملی حفاری، سازماندهی و به تدریج خصوصی کنیم و در بخشهای مختلف مانند حفاری، خدمات، پشتیبانی و ... واگذاری به صورت تدریجی انجام شود.

وی افزود: باید در این زمینه بررسیهای کارشناسی انجام و حتی در صورت لزوم از مشاوره های توانمند برای بهینه سازی این فرایند استفاده شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران پیش از این نیز در گفتگو با خبرنگار شانا در باره واگذاری شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرده بود: واگذاری شرکت ملی حفاری، تصمیم درستی است اما پیشنهاد مشخص ما این است که این اقدام به سه سال دیگر موکول شود.

به گفته جوادی، شرکت ملی حفاری، شرکت توانمندی است و در حوزه های مختلف اعم از پشتیبانی، لجستیک و ... از دیگر شرکتهای داخلی فعال در این حوزه توانمندتر است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران روز گذشته (٣٠ اردیبهشت ماه) در جریان نخستین روز سفر خود به استان خوزستان، در جلسه مشترکی با مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب شرکت کرد و بعدازظهر نیز به شرکت ملی حفاری ایران رفت و از نزدیک با مدیران و کارکنان این شرکت گفتگو کرد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران