دیدبان

تشدید طرح امنیت اخلاقی برای امینت بیشتر

تشدید طرح امنیت اخلاقی برای امینت بیشتر

به گزارش دیدبان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سردار احمدرضا رادان، جانشین فرمانده انتظامی ناجا در نشست فصلی روئسا و مدیران پلیسی و راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران گفت: اگر از سال 84 برنامه‌ای برای کاهش تصادفات و تلفات نداشتیم در سال 92 می‌بایستی 60 هزار تن در تصادفات کشته می‌شدند. اما با تلاش ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش کشته‌ها بوده‌ایم.
وی درادامه بیان کرد: امروز مردم نیروی انتظامی را حس می‌کنند و یکی از زیر مجموعه‌های نیروی انتظامی، راهنمایی رانندگی است که مردم با ماموران در ارتباط هستند.
***خودرو سازان باید پاسخگو مردم باشند
این مقام مسئول انتظامی درادامه عنوان کرد: امروز خودروسازان مجبور هستند در برابر مردم پاسخگو باشند و ایرادات خودروهایشان را باید رفع کنند.
سردار رادان درخصوص کاهش تلفات اظهار داشت: در سال 93 نیز می‌بایست همانند سال‌های گذشته تلفات کاهش یابد و این نهضت همچنان ادامه دارد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی ناجا گفت: اقتدار و ادب پلیس این دو معرف یک پلیس هوشمند است. اگر یکی از این شاخص‌ها نباشد شان پلیس پایین می‌آورد.
سردار رادان در ادامه به برخورد با متخلفین اشاره کرد و اظهار داشت: آهنگ نظارت پلیس می‌بایست تندتر باشد و برخورد با متخلفین نیز بیشتر شود اما درکنار این موارد رفتار محبت آمیزی روانشاسانه‌ای باید در خلق وخوی پلیس باشد.
این مقام مسئول انتظامی افزود: موتور حرکتی پلیس باید نسبت به سال گذشته بیشتر شود  و تلفات نیز باید کاهش یابد که اساس این کار طرح تابستانه است که می‌تواند عدد تلفات را کاهش دهد.
*** عدم اجازه پلیس به وسایل حمل‌ونقل غیر ناایمن برای جابه جایی زائران حرم
جانشین فرمانده نیروی انتظامی ناجا اذعان کرد: برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) نیازمند حضور پلیس است، در ضمن پلیس تحت هیچ شرایطی نباید اجازه جابه جایی زائران حرم امام خمینی (ره)را با وسایل نقلیه ناایمن دهد.
به گفته سردار رادان حس امنیت جانی زائران اولویت پلیس است.
*** اسکانیا با استانداردهای لازم شماره گذاری می‌شود
وی درادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر شماره گذاری اسکانیا افزود: مدیرعامل اسکانیا که به دلیل عدم رفع ایرادات و نواقص بازداشت شده بود با قید وثیقه آزاد شده است که در همین راستا در سیستم قضایی به خاطرآنکه در قضیه اسکانیا ورود پیدا کرد تشکر می‌کنیم در ضمن اسکانیا پس از آنکه استانداردهای لازم را کسب کند شماره گذاری می‌شود.
سردار رادان خاطرنشان کرد: طرح امنیت اخلاقی را تا زمانی ادامه می دهیم که دغدغه مردم برطرف شود در ضمن پلیس از رفتار غیراخلاقی مردم نمی‌گذرد و برای کنترل بیشتر امنیت اخلاقی می‌بایست این طرح تشکیل شود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران