دیدبان

تشکیل کارگروه‌های آسیب‌شناسی طلاق در سقز

تشکیل کارگروه‌های آسیب‌شناسی طلاق در سقز

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، نادر فخری ظهر امروز در همایش منطقه‌ای آسیب شناسی طلاق که در سقز برگزار شد  با بیان اینکه طلاق و اعتیاد دو معضل و آسیب اجتماعی بزرگ هستند اظهار کرد: آموزش‌ها سبب بالا رفتن سطح فرهنگ و اطلاعات انسان خواهند شد و کاهش آسیب‌ها را به دنبال دارد.

وی به نقش روحانیان، معلمان، اساتید دانشگاه و ورزشکاران در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق اشاره کرد و گفت استواری و تحکیم روابط خانوادگی در بهبود روابط اجتماعی و کاهش مشکلات جامعه نقشی ارزنده و مثبت دارد.

فرماندار سقز تصریح کرد: در شهرستان سقز برای کاهش آمار طلاق اقدامات خوبی صورت گرفته که از جمله می‌توان به مطرح شدن موضوع در چندین جلسه شورای فرهنگ عمومی، برگزاری نشست‌ها و تشکیل کارگروه‌های آسیب شناسی طلاق، ارجاع پرونده‌های طلاق به هیئت‌های مشاوره و در حوزه اعتیاد می توان به راه‌اندازی مرکز کاهش آسیب‌های اجتماعی (D.i.c) و مرکز نگهداری شبانه معتادان اشاره کرد. 

وی با بیان اینکه ، طلاق همانند سایر پدیده‌های اجتماعی متأثر از یک عامل نیست، بلکه مجموعه‌ای از عوامل در وقوع آن دخالت دارند، گفت: پدیده طلاق، به عنوان یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی مطرح است که بر تمامی جوانب زندگی فردی و اجتماعی اثر می‌گذارد.

فخری به سفر پرخیر و برکت امام خامنه‌ای در سال 88 به کردستان اشاره و با تأکید بر اختصاص اعتبارات ویژه به کردستان در آن سفر تاریخی افزود: میزان این اعتبارات در مقایسه با سایر هزینه های عمرانی که از محل های متفاوت تخصیص می‌یابد در آبادانی و پیشرفت کردستان، آسایش و رفاه و ارتقای کیفیت زندگی مردم سهم بسزایی داشته است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران