دیدبان
۹، ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت برگزار می شود؛

نخستین گردهمایی سراسری مبلغان مهدوی

نخستین گردهمایی سراسری مبلغان مهدوی

به گزارش دیدبان به نقل از شبستان ، مسعود دریس معاون شعب و امور استان های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، از برگزاری نخستین گردهمایی سراسری مبلغان مهدوی کشور خبرداد و گفت: این گردهمایی 9، 10 و 11 اردیبهشت به همت معاونت شعب و امور استانهای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در اردوگاه مهدی یاوران جمکران برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این گردهمایی با توجه به منویات مقام معظم و بحث رخنه های فرهنگی و مدیریت جهادی عرصه فرهنگ برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این همایش با موضوع آسیب شناسی مهدویت، شناخت و نقد فرقه های انحرافی مهدویت برگزار می شود.
دریس بااشاره به اهداف برگزاری این گردهمایی، اظهارداشت: این گردهمایی با هدف آشنایی مبلغان با فرقه های انحرافی، شیوه ها و شگردهای تبلیغی فرقه های ضاله، همچنین چگونگی نقد علمی و اثرگذار گروه های انحرافی و آشنایی طلاب با آسیب های مهدویت برگزار می شود.
معاون شعب و امور استان های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) تصریح کرد: حجت الاسلام مرتضی کلباسی، رئیس مرکز تخصصی مهدویت، حجت الاسلام محمدصابر جعفری، قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، حجت الاسلام آیتی و حجت الاسلام شهبازیان در این همایش حضور دارند

مرتبط‌ها

شیطان به چه کسی کار ندارد؟

عکس/علامه جعفری و شاگرد ژاپنی اش

آیت الله بهجت: خاک بر سر شیعه!

مرحوم دولابی:بزرگ خانه، اگر تکان نخورد خانه محفوظ‌تر است!

حدیث/ سخن امیرالمومنین(ع) درباره فایده نگاه به سبزه زار

هرکس فکر می‌کند ظلم با گفتگو کنار می‌رود، آدم ساده‌ای است