دیدبان

خورشید جانشین آسمان می‌شود؟

خورشید جانشین آسمان می‌شود؟
دیدبان: اصلاح طلبان قصد دارند تا روزنامه تعطیل شده خورشید را به جای روزنامه آسمان دوباره روی کیوسک ها بیاورند.
به گزارش دیدبان، پس از تعطیلی روزنامه آسمان اصلاح طلبان تلاش های خود را برای استفاده از امتیاز روزنامه دولتی خورشید و جایگزین کردن آن به جای روزنامه آسمان آغاز کرده اند.
در صورت تحقق این امر، یکی از روزنامه محوری اصلاح طلبان به طور رسمی روزنامه ای دولتی خواهد بود. گفتنی است روزنامه خورشید که در دولت دهم متولد شده است، زودتر از هر رسانه دیگری ورود به انتخابات ریاست جمهوری را آغاز کرده بود و از نظر حجم تبلیغات برای کانددیدای موردنظر دولت قبل، عملا به یک "مشایی نامه" تبدیل شده بود اما با روی کار آمدن دولت یازدهم به ناگاه تغییر مسیر داد و در حالی که تنی چند از مدیران این روزنامه، از نزدیکان و نور چشمی های اسفندیار رحیم مشایی بودند اما به یکباره خود را به دولت جدید نزدیک کردند.
هرچند هیچ یک از این اقدامات نتوانسته بود جلوی تعطیلی این روزنامه را بگیرد و در نهایت بعد از حاشیه های فراوان پیرامون این روزنامه، و بلاتکلیف ماندن ادامه یا توقف انتشار آن، بحث جانشینی آن به جای آسمان مطرح شده است.
گفتنی است پیش از این، شایعاتی در خصوص کمک دولت به روزنامه های حامی آنها مطرح شده بود که در صورت تحقق جانشینی خورشید به جای آسمان، با توجه به دولتی بودن خورشید، این موضوع کاملا رسمی خواهد شد!
 
*منبع: صراط

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن