دیدبان

پشت پرده شایعه اعدام رئیس فرقه انحرافی حلقه چیست

پشت پرده شایعه اعدام رئیس فرقه انحرافی حلقه چیست

دیدبانچند روزی است که برخی رسانه‌های ضد انقلاب جنجالی را درباره "محمدعلی طاهری" رئیس فرقه انحرافی حلقه به راه انداخته و مدعی شده‌اند که وی چند روز است اعتصاب غذا کرده و حال وی وخیم شده است. این رسانه‌ها همچنین ادعا کرده‌اند طاهری در آستانه اعدام قرار دارد و باید جلوی این اعدام گرفته شود. برای روشن‌شدن این موضوع ذکر چند نکته حایز اهمیت است. 

 


1- در آستانه سال جدید و تعطیلات نوروزی "محمدعلی طاهری" رئیس فرقه انحرافی موسوم به "عرفان حلقه" برای چند روز به مرخصی آمد. وی در دوران مرخصی، بدون هیچ استدلالی و در راستای پیشگویی‌های گذشته به برخی از نزدیکان خود گفته بود طی چند ماه آینده از زندان آزاد می‌شود ولی با گذشت چند ماه از پیشگویی طاهری، اتفاق جدیدی در پرونده وی روی نداد تا اینکه چند روز پیش، دو تجمع کوچک و البته غیرقانونی 20 تا 30 نفری در شهرک غرب و امامزاده صالح(ع) در حمایت از طاهری صورت گرفت که بیشتر باعث دلسردی هواداران طاهری و نزدیکانش شد تا مایه امیدواری. البته در هفته گذشته یک تجمع هم در حمایت از سرکرده فرقه انحرافی حلقه در آمریکا هم برگزار شد که حدود 50 نفر که بیشتر آنان را اتباع بیگانه تشکیل می‌دادند در آن شرکت کردند. "شهناز نیرومنش" از هواداران فرقه عرفان حلقه در آمریکا که مسؤولیت هماهنگی این تجمع را بر عهده داشته، ظاهراً نتوانسته بیش از هفت‌هشت ایرانی را برای حضور در تجمع ترغیب کند لذا مجبور شده از غیرایرانی‌ها برای این تجمع کمک بگیرد. 
 

  شهناز نیرومنش


2- با توجه به اینکه رئیس فرقه انحرافی حلقه به هفت سال زندان محکوم شده، در روزهای گذشته رسانه‌های ضد انقلاب در اقدامی عجیب شایعه "اعدام قریب‌الوقوع محمدعلی طاهری" را کلید زدند. شنیده‌ها حاکی است برخی از مَسترهای فرقه حلقه با همفکری شهناز نیرومنش و ... این خبر را به رسانه‌ها داده اند تا موضوع پرونده طاهری "سیاسی" شود؛ اما چرا؟

مسترهای سرشناس حلقه طی یکی‌دو سال گذشته درآمدهای زیادی از راه غیرقانونی و فریب مردم به جیب زده‌اند و آزادی طاهری می‌تواند جلوی درآمدزایی این مسترها را بگیرد! از سوی دیگر این مسترها نیک می دانند اگر به پرونده طاهری رنگ و بوی سیاسی بدهند، سرانجام آن پیچیده تر خواهد شد و با زیرکی خاصی در تنور سیاسی شدن پرونده طاهری دامن می‌زنند. گفتنی است مسترهای حلقه اخیراً با طرحی تحت عنوان "پاکسازی منازل" با و مستمسکی مانند زدودن موجودات غیر ارگانیک و ... به کلاه‌برداری  گسترده و کلان روی آورده‌اند.
 

 
3- مطلب دیگر اینکه طاهری هرگز اعتصاب غذا نکرده است؛ البته او چند بار اقدام به اعتصاب غذا کرده بود اما این اعتصاب غذا چند ساعت بیشتر دوام نیاورد و فشار گرسنگی، امکان تداوم این عمل را از وی سلب کرد!

 

 

منبع: مشرق

مرتبط‌ها

شیطان به چه کسی کار ندارد؟

عکس/علامه جعفری و شاگرد ژاپنی اش

آیت الله بهجت: خاک بر سر شیعه!

مرحوم دولابی:بزرگ خانه، اگر تکان نخورد خانه محفوظ‌تر است!

حدیث/ سخن امیرالمومنین(ع) درباره فایده نگاه به سبزه زار

هرکس فکر می‌کند ظلم با گفتگو کنار می‌رود، آدم ساده‌ای است