دیدبان

وزیر کشور: رهبر انقلاب بر حل فوری مشکلات سیل‌زدگان تاکید دارند

وزیر کشور: رهبر انقلاب بر حل فوری مشکلات سیل‌زدگان تاکید دارند

دیدبان؛ جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل زده به منظور بررسی مشکلات استان‌های سیل زده با حضور استانداران ۱۶ استان معین و به ریاست عبدالرضارحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد.

وزیر کشور در این جلسه با تقدیر از دستگاه‌های فعال و درگیر در سیل گفت: خودم در آن زمان در مناطق بودم و شاهد تاثیر این فعالیت‌ها بودم.

رحمانی فضلی در ادامه با اشاره به تاکید رئیس جمهور به برنامه ریزی و سرعت برای بازسازی مناطق اظهارداشت: در خوزستان، گلستان و لرستان با گرم‌تر شدن هوا  اوضاع زندگی مردم مناسب نیست و رهبر معظم انقلاب در این رابطه تاکیدات ویژه‌ای داشتند.

وی افزود: دولت تمهیدات لازم را اندیشیده و مصوبات خوبی هم داشته است. اگر در زمان بازسازی همکاری داشته باشیم؛ شاید قبل از زمان بندی مدنظر کار انجام گیرد. در پایان در این جلسه قرار است تا آقای تابش خواسته‌های خود را از استانداران مطرح کند. منابع و خدمات در استان‌های سیل زده باید متمرکز باشد. باید یک سایت مشخص شود تا هر هفته اقدامات صورت گرفته به طور روشن به اطلاع مردم برسد. استان‌های معین باید امکانات مالی و خدمات را منتقل کنند. باید مشارکت مردم و کمک‌ها ساماندهی بشود. باید خرابی‌ها واقع بینانه تعیین خسارت بشود. شرایط کشور طوری نیست که دست و دل بازانه هزینه کنیم. ارزیابی‌های شما در وزارت کشور، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه بررسی می‌شود. باید کمک‌ها متمرکز باشد. خسارت به زیرساخت‌ها را را باید در تخصیص خسارات ببینند.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان